Er så enig i det som blir sagt her :-) Jeg tror jeg ligger "midt på treet"(?) prismessig (si gjerne fra hvis jeg ligger for lavt/høyt) Før solgte jeg trykte kort enkeltvis, nå selges de i pakker :-) Det er ikke mye igjen når man selger et produkt for 45,-
Ser også at det er noen som opererer med fri frakt på relativt billige/midt på treet priser på produktene sine. Og det med de nye portoprisene som gjelder fra 2012? Hvordan får de det regnestykket til å gå opp egentlig?
Jeg mener som mange med meg at de som har lave priser, fri frakt etc. er med på å ødelegge markedet til de som gjerne vil klare å leve av butikken sin. Hvis man "bare" vil bli kvitt overskuddslager, eller gjør dette "for moro skyld", hvorfor skal man da sette så lave priser at man ødelegger for andre? I verste fall må andre legge ned butikken sin. Man må jo tenke litt helhet! Ingen butikker, ingen Epla. Ingen Epla, ikke noe sted å selge unna overskuddslager....?
Og som noen andre over her også har poengtert - hvorfor skal man ikke tjene penger på "overskuddslageret"? Jeg skjønner ikke logikken i å bruke masse tid på å ta bilder, lage produkttekster og å legge ut produkter på nett uten å tjene noenting på det? Da kan man vel like gjerne gi det bort til venner og bekjente? Evnt. legge overskuddslageret i en fretexboks eller i en container som skal til østeuropa?
Ikke meningen å få ut så mye gruff om priser på en gang, men nå ble det da en gang slik....
Er egentlig ganske blid og grei og snill altså!