Ja... Når du blir sendt tilbake til selgeren etter at du er ferdig med betalingen i PayPal - da står ordren ubetalt akkurat slik som den ser ut når du går for å betale i første omgang...
Ja... Når du blir sendt tilbake til selgeren etter at du er ferdig med betalingen i PayPal - da står ordren ubetalt akkurat slik som den ser ut når du går for å betale i første omgang...
Så merkelig - jeg handlet nemlig via paypal hos to ulike selgere for en drøy uke siden, og da var alt som det skulle. Kan det være paypal som er ustabil?
Jeg driver nettbutikk (garnbutikk) utenom epla, og der har det også vært stille noen uker i det siste, før det har tatt seg opp igjen nå. Kanskje folk generelt har hatt lite tid til netthandling innimellom ferieslutt og skolestart og alt annet som skjer i august/september? Det har i hvert fall vært travelt i huset hos oss.
Jeg har ET ønske, og det er at i hvertfall søkefunksjonen på Epla, kan begynne å fungere normalt igjen, så snart som mulig. Jeg har aldri hatt så få visninger!
Lurer på hvorfor ikke Epla informerer oss litt om det som har skjedd og hva de har tenkt å fikse? Betalingen er jo det viktigste for kunden - de vil føle seg trygge når de handler og det er de nok ikke når de får beskjed om å betale på nytt.
Blogginnleggene med info kommer jo i laaang tid etter (og slett ikke hver måned), og jeg antar de har så mye klagemail at de ikke orker å åpne mailen sin hver dag.
Besøkstallene har aldri vært så elendige!
Hvordan ser Epla ut hos dere nå? På min Pc er ikke bildene dradde lenger, men både skrift og bilder er blitt så små! Jeg kan ordne det til en viss grad ved å zome, men det blir ikke bra lenger. Når jeg bytter fra Internet Explorer til Chrome ser det bedre ut.
Synes dette tar fryktelig lang tid å få ordnet. Sist jeg fikk svar fra Epla adm angående dette sa de at det skulle ordnes snart og at det var mer snakk om dager enn uker før det skulle være greit. Det er akkurat en måned siden jeg fikk det svaret nå...
Jeg bruker firefox å jeg har aldri vert palget av dradde bilder på Pc, men på mobilen min har det vert mye rart. Jeg er plaget av mye hvite hull på sidene og veldig mange av bildene er fremmdeles veldig uklare. Å søket da....det lever jo sitt eget liv..
Disse endringene burde i etterpåklokskapens lys kanskje vært gjort før sommeren som tradisjonelt er en dårligere tid for netthandel enn høsten og førjulstiden. Da hadde man hatt tid til å justere og rette bugs slik at alt var oppe og funket fint før høysesongen, men, men.... Sånt er jo ikke lett å tipse om når det ikke blir gitt signaler om hvilke planer de har før de setter dem ut i livet.
Det som burde vært gjort var å teste ut den nye nettsiden for en gruppe eplaselgere/brukere for å fikse småbugs FØR de lanserte siden. Så hadde man sluppet å vente til alle bildene var skalerte etc før de kunne fikse feks en så viktig ting som søkefunksjonen.
Vennligst logg inn for å legge inn innlegg.