... hvorfor kaaan vi ikke få funksjonen der man holder musepeker over bildet - man får opp et hjerte - og dermed kan favorisere direkte?
... hvorfor kaaan vi ikke få funksjonen der man holder musepeker over bildet - man får opp et hjerte - og dermed kan favorisere direkte?
Noen som vet hvordan man søker opp butikknavn på Epla nå? Jeg finner ikke ut av det, og lurer på om kundene gjør det...:-S
Du søker i feltet heilt oppe på sida, attmed menyane. Når du får opp søket trykker du på den grøne knaååen "søk på butikk" under den knappen kjem produkt som passer til søkeordet
knappen :)
Takk for svar.
Den ville jeg nok ikke ha oppdaget selv.
Dette forstår jeg ikke ..
Jeg får opp navn på butikker, men ingen knapp til å trykke på. Bare noe som ligner på en lupe, som det ikke er mulig å trykke på. Er jeg på feil plass, eller er det bare det at jeg er ekstra tungnem ...?
Prøv å trykke på enter etter dat du har skreve inn søkeordet ditt.
Jeg har problemer med å få Eplasiden til å se fin ut på min PC-skjerm. Det ser riktig ut på sønnene mine sine datamaskiner, men hos meg ligger ting litt hulter til bulter og produktbildene legger seg i rekker på tre. Jeg har prøvd kompabilitetsknappen, men det fungerte ikke. Det eneste som nytter er å zoome ut til tng faller på plass, men da får alle nettsidene veldig liten skrift. Finnes det noen triks for å ordne dette tro?
Leiter etter Paypalknott for å betale regningene sine til Epla.. men den etterlengtede er fremdeles ikke synlig.
Utkastfane er greit, men det er enda ei side å klikke seg gjennom for å legge ut varer. Og ekstra klikk via varelista for å kopiere en tidligere utlagt vare...vis detaljer.
Og jeg ønsket meg ALT på ei side og kjappere bilder..... det ble bare enda tregere.
La oss håpe alle de tekniske tingene vi har tigget om dukker opp i god tid før jul...
Det har kommet tilbakemeldinger fra kunder som er forvirret, finner ikke frem på sidene og gir opp.
Vennligst logg inn for å legge inn innlegg.