Una, tusen takk for hjelpen!
Greide nå å komme meg inn på andre butikker ved å trykke på enter. Men "uff,uff" dette synes jeg var tungvint ..
Una, tusen takk for hjelpen!
Greide nå å komme meg inn på andre butikker ved å trykke på enter. Men "uff,uff" dette synes jeg var tungvint ..
Jeg skjønner virkelig ikke at dere ikke liker den nye siden? Synes den nye siden er tøff og moderne. Den er lett (!!!!) å finne frem på. Jeg liker godt de nye kategoriene som er mye enklere å finne frem til det man ønsker å lete på, da med tanke på å klikke inn på en hovedkategori for så å finne alle de man kan velge i under.
Eneste er at jeg ville kanskje hatt produktene, eller det som heter dagens forelsker litt lengre opp på siden så det kommer litt bedre frem, pluss at siden ville blitt mer dynamisk om denne ble byttet ut hver dag. men antar at de tre bildene som ligger der nå er ting som skal byttes ut forholdsvis ofte?
Dette høres ut som når facebook får nye oppdateringer. "VI SOM VIL HA DEN GAMLE SIDEN TILBAKE" Men så går det noen dager og jammen vender man seg ikke til den nye siden og funksjonene som faktisk var veldig praktiske. Skjønner at dere savner flere av funskjonene som vist nok ikke har kommet med, men kanskje det kommer senere?
Signerer missM 110%
Vender meg helt sikkert til den nye siden etter vert, men blir litt skeptisk når får tilbakemeldinger fra kunder som ikke finner frem. :) Savner en forside som er litt enklere ,da mener jeg at det skulle ha vert en ting som man kunne hvile øynene på..en hoved sak. Å jeg saver en informasjon om hva epla er på hovedsiden, bare et par ord som forklarer at det er flere tusen enkeltbutikker sammlet i et stort kjøpesenter på nett.
Det har jo bestandig vert mye snakk om at mange av kundene sliter med å finne fram å sliter med å skjønne konseptet, hadde håpet at en ny side var laget for å gjøre ting lettere. De skulle ha laget en brukerundersøkelse å funnet ut hva de som handler her egentlig synes. Vi med butikker er jo kjennt her, hadde vert mere spennende å høre hva de som kommer hit for første gang tenker.
Opplever dere at relanseringer legger seg ut dobbelt opp, altså med samme produkt to ganger? Ser at det er produkter fra andre butikker som ser ut til å ha samme problem. Har gitt beskjed til Siw. Det som er viktig er at vi ikke blir belastet med to relanseringer for samme produkt
Ja, helt enig Lene!
Liv; dette med doble produktbilder på sist innlagte er ikke noe nytt. Slik har det vært lenge, i fall fra tid til annen :)
Ellers enig med Lene. Det hadde faktisk vært veldig fornuftig og ryddig med en liten innføring i Epla-konseptet for kunder og besøkende. Hos meg er ikke engang den lille Epla-logoen synlig i sin helhet. Er ganske lei av å måtte forklare i detalj hvordan det hele henger sammen for forvirrede kunder i ulike nivåer av stress og oppgitthet. Ingenting er gjort for å klargjøre opplegget for kundene. I og med at det er et kjent problem, finner jeg det noe merkelig.
Er fornøyd med ganske mye, egentlig, men for meg sees butikkene med produkter i en laaaaaaaaang rekke med to-og-to bilder. Veldig uoversiktelig og rotete - får liksom ikke noe helhetlig "inntrykk" av butikken. Akkurat DET er jeg veldig, veldig misfornøyd med.
Videre er det litt rotete all over, som om elementer her og der ikke får plass, og dermed flytter seg vekk fra posisjonen de var tiltenkt. Da blir det rot og ting kræsjer i hverandre. Mulig det ser helt fint ut i admins maler (i "systemversjonen), men at formatforskjeller gjør at enkelte ting ikke vises som planlagt i "brukerversjonen". I så fall er det bare justeringer som admin fint kan fikse når de får tid.
Jeg har vært bortreist noen dager, så jeg får ha litt is i magen og lese meg litt mer opp :)
Torild, jeg har akkurat det samme problemet som deg med at Eplasiden ser rotete ut på min PC. De ulike elementene får ikke plass og blir forskjøvet. Hos meg ligger produktene i rekker på tre (Jeg regner med at det egentlig skal være fire produkter i hver rekke) Innimellom er det hvite felter der det skulle vært produktbilder. Går jeg inn på solgte produkter får jeg et langt hvitt felt med de solgte produktene langt ned på siden. På mobil, nettbrett og andre datamaskiner jeg har vært innom ser Epla helt fin ut. Mulig det er noen justeringer/innstillinger som må gjøres på min PC-skjerm?
Rannveig: Jeg tror nok det er meningen at det skal være tre produkter på rad på våre butikksider (selv ville jeg gjerne hatt fire).
Ellers ser Epla-siden rotete ut hos meg også med mange åpner felter der det skulle ha vært bilder, både på forsiden og på butikksidene. Jeg har dette problemet både på Mac, Ipad og Iphone.
Det er vel noe galt med koding/formattering fra Eplas side, antar jeg.
Rannveig, når eg går inn på butikken din står det 4 produkt på kvar linje. Ser veldig fint og ryddig ut! Og så flotte ting du har! (eg har Mac, forresten:)
Vennligst logg inn for å legge inn innlegg.