Så mange ganger jeg har trodd det er to like varer siden det er to like bilder. Flere ganger jeg hadde behøvd to. Men det er jo ikke det. Søke på butikk aner jeg ikke hvordan man gjør. Så mye lettere før.
Så mange ganger jeg har trodd det er to like varer siden det er to like bilder. Flere ganger jeg hadde behøvd to. Men det er jo ikke det. Søke på butikk aner jeg ikke hvordan man gjør. Så mye lettere før.
Er det noen som har en logisk forklaring på hvorfor alle bildene plutselig ser helt dradd ut når jeg bruker iPad? Jeg håper inderlig at det normaliserer seg - det ser jo ikke klokt ut slikt det er nå.......
Ja, det lurer jeg på og. Er lite gøy å relansere eller legge ut produkter når bildene blir seende slik ut. Det er jo da vi får reklamert for produktet. Fra laptopen ser bildene helt fine ut. Får håpe Epla snart er ferdig med innkjøringsfasen :)
Har sånne smale og dradde bilder på pc'n her hos meg, og det ser jo ikke spesielt lekkert ut.
Jeg satte ned visningsstørelsen på tekst og da hoppet de ned på linjene sine.
Men nå sitter jeg altså med lupe og leser og gjetter...
Åpent innspill til Epla-redaksjonen om det som oppleves som Eplas "hemmelige" tjenester..
Når man kommer inn i åpningsbildet til Epla, er det lite som forteller HVA dette er. Navnet og den nye logoen - begge egentlig like intetsigende for en nykommer. Jeg merker at noe mangler. Et slagord eller en visjon? "Marked for det unike"? "Markedsplass for det spesielle"? "Stortorget for kunst og håndverk"? Hva om redaksjonen inviterer butikkeiere til slagord-/visjonskonkurranse?
Så var det den flunkende flotte og nye ANBEFALINGstjenesten. Kjærkommen både for kjøpere og selgere, vil jeg tro? Jeg syns den fortjener mye blest og en lekker plass på 1.siden på Epla. Fortell kundene våre hvorfor de bør anbefale, hvor og hvordan de kan gjøre det. Dette er en tjeneste som kan bidra til å gi Epla et godt løft og økt troverdighet/seriøsitet hvis vi får den til å fungere etter hensikten.
Så til slutt: Hvem kan legge inn kommentarer og dermed delta i trekningen av ukens Epla-gave? Eller hvem er "dere". Jeg har fått spørsmål fra kunde om dette og jeg kunne ikke gi noe godt svar.
Jeg vet at kommunikasjon kan være vanskelig, men jeg syns det bør være et mål for Epla-redaksjonen å kommunisere enda bedre og mer mot de som bare er inne i butikkene våre og handler. Enkel/god søkefunksjon og kundenes trygghetsfølelse er begge viktige faktorer når beslutning om kjøp skal tas.
Jeg ser i denne tråden at det er flere som har problemer med å få fram Epla riktig på sin PC. Dradde bilder, hvite felter der det skulle vært bilder og elementer som ligger forskjøvet.
Epla adm sa i forrige uke at de jobbet med å fikse dette og at det ville være i orden om kort tid. Men det ble det jo ikke så jeg sendte en ny mail.
Dessverre er svaret fra Epla nå at dette kommer til å ta lang tid å fikse. Før de kan rette opp i dette, må de vente på at regenereringen av bilder skal bli ferdig, og det er flere millioner bilder det er snakk om.
Jeg fikk også beskjed om at det er ytterst få som opplever denne feilen. Det gjelder stort sett eldre operativsystemer og skjermer med dårlig oppløsning.
Jeg er ingen dataekspert, men dette skjønner jeg ingenting av. Min Pc er bare ett år gammel og jeg bruker Windows 7 som slett ikke er noe gammelt operativsystem.
Vel, da må vel vi som har dette problemet smøre oss med tålmodighet enda litt til. Og så håper jeg at de av kundene våre som har samme problemet på sine PC-er ikke går lei av et rotete Epla, men har tålmodighet til å vente til ting faller på plass...
Oi da, det var dårlig nytt.
Jeg forstår heller ikke at dette kan skyldes gamle operativsystemer og skjermer.
Min Mac er bare 1,5 år gammel, og jeg har akkurat det samme problemet med dradde bilder, hvite felter, knøttliten skrift på forsiden etc. Nå har det vært problemer med bildene i over tre uker. Veldig synd at dette skal vare i flere uker til...
Vi får bare håpe kundene ikke gir opp.:-S
Dette høres merkelig ut. Jeg har en 4 år gammel lap top (alså gamlere enn mange andres), Windows 7, og jeg har ingen problemer med bilder som er dradde og rare. Men jeg har masse hvite bildefelter.
Ellers er jeg enig i mye av det som Elin over her sier. Jeg savner også LITT mer konseptinformasjon på forsiden. Litt vel minimalistisk, for å si det på den måten.
Anbefalingsmuligheten er jeg også enig i at burde få mer oppmerksom. Anbefalinger er utrolig viktig for butikkene, så det kunne godt ha stått en liten oppfordring m/fremgangsmåte på forsiden. Med et par unntak, er det kun kunder som selv har Epla-butikk som har registrert sine anbefalinger i min butik, så jeg mistenker at andre kunder ikke så lett finner ut av det. Og det er jo synd når vi først har fått en sånn flott funksjon. Å selv fortelle om dette til enhver kunde, synes jeg blir i overkant anmasende og påtrengende.
Jeg har ikke noen ny skjerm men bildene mine var først dradde - så ble de fine og nå er de dradde igjen. De siste dagene får jeg kun opp to bilder i bredden - ganske håpløst når jeg lager lister og sorterer i min butikk. Savner også littinfo på forsiden om f.eks. anbefaling. Jeg mener også at sist innlagte er viktigere enn dagens lister og div. annet så det burde få en mere sentral plassering og med litt større bilder enn f.eks. listene. Jeg ruller stadig forbi sist innlagte når jeg går inn på forsiden og antar at kundene som ikke har butikk her også leter for å finne det som altså er det viktigste for oss.
Vennligst logg inn for å legge inn innlegg.