Detta var nedtur!!!! Hvor er alle de fine nye funksjonene????? Hvordan finner folk butikken min?????????
Jeg vet at alt nytt må tilvendes, men når ikke det mest vesentlige funker kan jeg ikke se at med tiden blir alt dra!!! :P
Detta var nedtur!!!! Hvor er alle de fine nye funksjonene????? Hvordan finner folk butikken min?????????
Jeg vet at alt nytt må tilvendes, men når ikke det mest vesentlige funker kan jeg ikke se at med tiden blir alt dra!!! :P
Ja, Mirjam jeg digget den fanen!! Har jo mange produkter som ligger som utkast, og det ble litt rotete slik det var før.. Har også vært anbefalt butkker:) GØY!
Folk finn vel butikken din på same måte som før vel Lise-Helen? Det er jo ikkje så forskjellig...
Jeg har også vært inne og anbefalt hos de jeg har handlet hos :) Kjekt å kunne hjelpe hverandre!
Dette er jo bare tapetsering utenpå gammelt maling!!!
Epla er ikke ny, den har bare fått glanspapir!
Og jeg som håpet på at vi nå skulle få de tingene vi har ønsket oss:
Klarere oversikt
Endre alle portopriser
Endre alle priser
Legge inn søkeord på varer
Bedre søkefunksjon
Finere toppbildeplass og profilering
Rullemeny på farge og antall
Linker i butikkens tekster som virker, ikke bare tekst
Kjappere innlegging (den er blitt TREGERE for det er enda en ny side)
På laptopen og mobilen ser hele greia skjeiv og velta ut, klistra opp på den ene sida. Det ser GREIT nok ut som en nyoppussa leilighet uta blank og inni krank på stasjonær maskin.
Jeg hater de svære prislappene utenpå små bilder! Jeg fordrar ikke de DIGRE bokstavene de har smelt opp på toppen og i administrasjonssidene. Masse HVITE flekker i butikken på laptop og mobil.. hva i allverden.... Jeg HÅPER virkelig de som programmerer dette har LEST de listene Eplabutikkeierne har sendt dem, både i flokk slik de har bedt om og enkeltvis. Men nå ser det ikke ut som om de har brydd seg.
Jeg er skuffa!!!!! Søren heller.... grine
Ja bilder ser blurry ut mange steder.. helt tåkete. De mener visst vi skal legge inn nye! Noen hundre bilder det.....
Hvorfor fikk vi ikke redigering av innlegg i forumet heller....
Lise, om du les i infoen Epladamene har lagd ut på bloggen så skal bileta bli fiksa!
Dei skriv: Det andre som er viktig å merke seg er at vi må regenerere alle produktbildene til de nye størrelsene. Dette er en stor jobb som krever endel av serverene våre, og inntil den er ferdig kan bildene fremstå som litt kornete og uklare.
Dette var både og ;-)
Hadde håpet på funksjoner som ville gjøre det enklere å styre butikken. Som endring av priser/porto i ett klikk og klikkbare linker.
Banneret på forsiden av butikken er dratt ut. Vil dette rette seg opp? Har lite lyst til å måtte bestille nytt banner, noe som Ikke helt billig.
Det finst info om ein del av disse tinga i bloggen!
Vennligst logg inn for å legge inn innlegg.