Jeg trodde jeg hadde hatt dårlig salg, men har solgt jevnt over like mye som jeg har gjort siden jeg startet :) Men grunnen til at jeg trodde det var dårligere er at jeg ser jeg har litt mindre visningstall en før...
Jeg trodde jeg hadde hatt dårlig salg, men har solgt jevnt over like mye som jeg har gjort siden jeg startet :) Men grunnen til at jeg trodde det var dårligere er at jeg ser jeg har litt mindre visningstall en før...
Vi har også hatt en god start her inne 52 salg 8+ en del bestillinger utenom) fra september, mest i november desember. Gleder meg også til å bli ferdig med alle bestillinger slik at jeg kan strikke alle de fine luene som ligger inne i hodet mitt og venter.
Det er jo det som er så morsomt,å få tømt hodet og legge ut nye produkter.Nye ting gjør jo også butikken mer spennende for kundene.
Skjønner godt at du selger bra Vivian. Produktene dine er nydelige. Gleder meg til å se mer.
Takk Kim og takk for at du nesten alltid har ein ting frå Spøt på dine lister, god reklame!
Jeg har ikke solgt noe enda, men bare hatt butikken noen dager. Kanskje det kommer seg etterhvert?
Hei! Jeg vet ikke hva som er bra jeg, siden jeg er ganske ny her (siden Mars 2013). Jeg har solgt 5 produkter.
Vennligst logg inn for å legge inn innlegg.