Jeg har hatt noe salg de siste par månedene, men ikke voldsomt mange. Samtidig har jeg ikke vært så aktiv på å legge inn nye varer og å markedsføre butikken - det er rett og slett litt mye annet som skjer.
Jeg har hatt noe salg de siste par månedene, men ikke voldsomt mange. Samtidig har jeg ikke vært så aktiv på å legge inn nye varer og å markedsføre butikken - det er rett og slett litt mye annet som skjer.
Jeg har nok hatt mest av vintervarer, og har best salg på denne tiden av året. Må si meg godt fornøyd med et salg på 22 produkter i løpet av oktober og november.
Har gått utrolig tregt siste halve året, synes jeg. I forhold til for f.eks. 1,5 år siden, som jeg kunne legge ut noe for salg og det var solgt ila.dagen....Men det har jo eksplodert med butikker her siste par år...
Er det noen som vet hvor mange butikker det egentlig er på Epla nå?
Hvis du går til butikkoversikt så er det 104 sider med 50 pr side,det skulle bli rundt 5000.Mange har jo flere butikker og noen står med 0 produkter. Det blir et stort kjøpesenter......
Ja, det er mange butikker:-), og blir som du skriver, et stort kjøpesenter!
Savner fremdeles litt rydding i butikkene jeg,sikkert mange som kunne ha vert slettet. Lettere å søke i butikker da :) Men det er sikkert litt av en jobb å begynne å kontakte alle sammen å høre om de fremdeles vil drive butikk her inne... For man kan val ikke slette butikken sin helt selv?
Jeg savner en alfabetisk oversikt over butikkene her på epla.
Det finner du oppe på linjen. Klikk på "butikkoversikt*
Det er bare trist for meg å være på epla. Utgifter overstiger inntekter.
Vennligst logg inn for å legge inn innlegg.