Og så er jeg enig i Kim, smykkene dine er ikke sære, men spennende og spesielle:)))
Og så er jeg enig i Kim, smykkene dine er ikke sære, men spennende og spesielle:)))
Takk for det, jenter, det var særdeles hyggelig å høre :)
Grunnen til at jeg tror det kan være (i alle fall litt av) årsaken, er at jeg tenker litt sånn selv om mine egne smykker; at de ikke er for alle, liksom. Og når jeg handler gaver, så safer jeg gjerne litt selv også.
Så kanskje er "min tid" mer vår og sommer, når folk handler til seg selv ... greit det òg :)
Det er litt synd med den safinga. Alle drømmer vel om å få den helt spesielle saken som ikke alle har - men som dessverre få tør å gi.
Ganske fornøyd med salgene her inne, men selger mest på FB.
Solgte veldig bra i i juli. Etter det har det vært litt roligere. Men så har ikke jeg vært så aktiv i det siste heller da. Selger litt innimellom.
Er veldig fornøyd med salget nå i november:-)
Selger mest på oppdrag, gjerne bestilt av personer som har vært inne å tittet på butikkene mine.
Veldig lite salg. Skulle tro at noen ville ha pakkelapper før jul, men nei...
Jeg selger smykkene mine via andre lignende portaler og selger difinitivt best her på Epla:) Nå er vi i tillegg blitt så mange butikker her på Epla at det er klart dette har innvirkning på salget til alle.
Hos meg er det også stille. Hadde 3 salg i september og 1 nå i november. Har nok for dyre produkter til nettsalg. De to siste mnd har jeg solgt 11 smykker på bestilling/varer og skal jobbe videre med bestillinger i dag. Og det er jo gøy da, men skulle ønske det hadde gått bedre her inne, bruker mye tid på epla. Skal nok være her litt til, så får jeg se hva jeg gjør :-)
Vennligst logg inn for å legge inn innlegg.