Jeg har hatt Eplabutikk i ett år nå og hatt i gjennomsnitt et par salg pr måned. I november var det 3 salg. I forhold til hvor mye tid jeg bruker på butikken, så er salget slett ikke noe å skryte av. Har likevel tenkt å fortsette....
Jeg har hatt Eplabutikk i ett år nå og hatt i gjennomsnitt et par salg pr måned. I november var det 3 salg. I forhold til hvor mye tid jeg bruker på butikken, så er salget slett ikke noe å skryte av. Har likevel tenkt å fortsette....
Jeg har vært her siden tidenes morgen.. altså i 3 år.. og har solgt 100 produkter.. altså gjennomsnitlig 2.07 produkter pr. mnd. Så ... det rutla og går... men eg klore meg fast.. ;o))
Det e så bra! Hold ut og stå på videre:)
Haha... tar nok en tid før jeg når over 1000 salg, som deg og din vakre butikk! Men som lever får se... om 10 år eller mer, kanskje.... :O)))
Det er derfor jeg beundrer at dere fortsetter selv om salgstallene er lave. Og har så godt humør:)!
hurra- 99 salg på 2 år :) Og så noen koselige og utfordrende bestillinger i tillegg. Kanskje ikke så mye å skyte av, men for hovedsakelig strikkeprodukter er det ikke så verst. Litt synd at salgene nesten bare er i oktober og november, men men ...God og kreativ førjulshelg :)
Jeg må si at jeg har solgt mye mer enn hva jeg hadde forventet at jeg noensinne skulle gjøre her inn! Jeg startet min Eplabutikk i mars i år og har nå solgt 54 ting, noe jeg er veldig fornøyd med! :) Jeg solgte veldig lite på våren og sommeren, men i høst og nå før jul har jeg solgt masse (det er vel fordi jeg strikker varme strikkating, hehe). Det eneste som er kjedelig med det er at jeg ikke klarer å strikke mange nye ting på veldig kort tid, så det tar nok litt tid før jeg får fylt opp butikken min igjen... Men da har jeg vel mange måneder på meg før salget avtar igjen til neste høst ;) Synes det er gøy at folk setter pris på hjemmestrikka ting! :)
Så bra, Renate! Samme her egentlig, solgte ut alle luene lenge før jul, og har ikke fått laget nye pga masse andre bestillinger. Satser også fullt på neste vinter, nå vet jeg litt mer hva folk vil ha.
Renate og Gudrun/Adorable, dere har sikkert en ordentlig vanskelig jobb med å strikke varme ting midt på sommeren :-) Men det er sånn det er med Epla, selv har jeg hatt ca like mye salg nå ila november og desember som jeg har hatt hele resten av året tilsammen. Det er vel sånn i vanlige butikker også, er det ikke?
Vi har hatt en knallbra høst,spesiellt november med mye salg.Har også kjøpt mange julegaver på Epla i år,venter på siste pakken.Det er så mye fint her inne,finner noe nytt hver dag.
Vennligst logg inn for å legge inn innlegg.