Går det bra med butikkene deres?
Går det bra med butikkene deres?
Eg er i alle fall nøgd med salet. Hadde lite salg i august og oktober, ellers ganske ok.
Nei, selve Eplabutikken min går veldig tregt nå...
Jeg har ikke solgt noe på en god stund :(
Går greit :) Men jeg blir ikke akkurat rik;)
Startet butikken min i februar, og venter enda på det store julerushet som det har blitt snakket om.... har solgt ETT produkt i november!
Synes det går greit,selv om november har vært roligere i år. En blir vel aldri rik, men veldig kjekt å kunne tjene litt på hobbyen min allikevel:o)
Har solgt 2 ting i november :) I fjor var det veldig bra, 10-12 salg i november og det samme i oktober. Så nei, det er rolig.... til tross for produkt på forsidelisten de siste dagene....
Jeg drar på julemarked til helgen og håper mange kommer til å kjøpe julegaver da!
Til all overraskelse selger jeg for tiden, til tross for at jeg ikke har lansert noe siden, ehm, i sommer, tror jeg? Ikke vært aktiv med produkter på FB, Twitter eller blogg heller, så jeg må si jeg er storligen fornøyd med at kunder finner meg likevel! (Planen er selvsagt at jeg når som helst nå skal bli mye flinkere og mer aktiv, kremt...)
Er godt fornøyd med bra salg i oktober og november. Skyldes muligens at jeg har vært mer aktiv det siste halve året. Ellers går det i rykk og napp.
Vennligst logg inn for å legge inn innlegg.