Måtte inn å telle jeg. 13 salg i oktober og 13 nå i november ser jeg. :)
Måtte inn å telle jeg. 13 salg i oktober og 13 nå i november ser jeg. :)
Jeg har bare vært her et par måneder, men november har vært en bra måned for meg!
Jeg er veldig godt fornøyd med høsten=)
Me starta opp i september i år og hadde egentlig ikkje så store forventningar. Solgte nesten ingenting den første tida men den siste måneden har me solgt godt. Det som er ekstra kjekt er at dei same kundane både kjøper og bestiller fleire produkt når dei først har kjøpt eit. Godt fornøgd med Epla, men kunne sjølsagt ha solgt meir (men det er jo berre ein hobby).
Har også hatt en høvelig bra sommer og høst, og har flere kunder som har handlet flere ganger hos meg:) Men trodde egentlig det skulle være mer trøkk i høst enn i fjorhøst - men det skjedde jo ikke..
Solgte litt i oktober. I midten av november hadde jeg profilert butikk, og da solgte jeg bedre, men nå er det helt stille igjen...
Stille hos meg ;) Ikke solgt noe siden september (?), tror jeg. Lastet opp tre nye smykker her om dagen, men ikke vært stor pågang direkte.
Har ikke gjort så mye for å være aktiv heller da.. Kanskje julerushet ikke har begynt enda?
Jeg solgte ganske bra i sommermånedene, og var spent på julerushet som jeg har hørt så mye om. Men hos meg har det vært veldig stille de siste par månedene, og julehandlende kunder merker jeg ikke stort til, bortsett fra noen bestillinger fra tidligere kunder.
Men lar jeg nedgangstider stoppe meg? Neiiiida!!
Lurer på om jeg rett og slett har så sære smykker at ingen tør å kjøpe til andre :))
Eller kanskje de lider av valgets kval.Smykkene dine er lekre og spesielle. Vi har blitt mange her inne og jeg merker stor nedgang i antall visninger det siste halve året.
Torild: det kan være noe i det du sier. Jeg merker spesiellt nå før jul at jeg selger mye "nøytrale" smykker. Så jeg regner med at mange av disse går til gaver.
Vennligst logg inn for å legge inn innlegg.