Jeg er enig med deg, Eva! Dumt å ta med flere produkter fra samme butikk.
Jeg er enig med deg, Eva! Dumt å ta med flere produkter fra samme butikk.
Fin liste med mange ungdommelige ting. Pga denne tråden måtte jeg inn og telle, noe jeg ikke ville gjort ellers, i frykt for at kanskje jeg var overrepresentert denne gangen og. Ps, ikke legg butikken for hat av den grunn ;-) (men jeg fant 5 fra én butikk, og mange fra flere). Dette vil jo aldri bli helt rettferdig, men vi har jo i det minste muligheten til å lage lister selv (med 5 ting fra egen butikk) og publisere overalt hvor vi orker? Mager trøst kanskje.
Bente - du lager så nydelige klær og bildene dine er også fine. De kan imildertid - som du selv er inne på - blitt litt urolig når man lager ton i ton lister. Har du tenkt på at du kan henge en lys nøytral duk eller rett og slett et laken bak når du tar bilder? Det ville jo øke sjansene til å komme med på lister.
Takk Kim. Jeg gikk til investering av et stort hvitt laken og hadde stor tro på at det ville funke flott, men etter å ha satt liv og helse på spill med å turne oppunder taket. Endte hele prosjektet med vond nakke og mindre pene bilder. Har nok for lite hus og dårlig med dagslys inn ;) Gjør vel som mange her inne og ønsker meg både fotostudio og modeller i alle str. Ellers kan ikke jeg klage på konfirmasjons lista da fler av de representerte virkelig fortjener å være der.
Nå skal jeg starte med å si at jeg ikke har lest alle innleggene her, altså, og håper jeg ikke tråkker på noen såre tær :)
To, tre ganger har jeg vært med på en av disse listene, stor stas, det! Økte visningstall på viste produkter, men ikke i butikken forøvrig. Og ingen salg av de produktene som var med. Så det er kanskje ikke alfa og omega å få bli med på listene, selv om jeg skjønner at det er naturlig at man venter på det..? Jeg vil nok bli veldig glad for å bli med igjen, litt beæret på en tåpelig måte, men jeg har ikke noen store forventninger til at ting plutselig skal "løsne" om det skjer.
Listene som ligger øverst på forsiden nå, til konfirmanten, og hva de nå het de andre; synes de er gjennomført lekre! Selv om noen butikker er med flere ganger, osv, så er helheten så flott at jeg får lyst å handle, ihvertfall. Og det er vel pointet, antagelig, få kundene på kroken? De ser sikkert rundt etter mer når de først er her inne? Og på smykkelisten, (den var fiiin da!) der er det faktisk produkt som er lagt inn på epla i Juni 2010 - fatt mot, folkens :)
Og når det er noen som er presentert med flere produkter i slengen, ja da kjenner jeg at jeg blir glad på deres vegne. Det betyr nok at de har medvind, og jeg håper de riktig får nyte oppmerksomheten! Når det blir min/din tur er det kanskje plass til "halve" butikken fra meg/deg på listen :)
Fint innlegg, Laila :-)
Jeg tror ikke det er bare bildekvaliteten som er avgjørende for hvilke produkter som blir valgt ut av Epladamene. Det er da mange som tar gode bilder her på Epla, men som likevel ikke blir med på listene. Jeg synes det blir litt for lettvint å la samme butikk være representert med opptill 6 produkter.
Jeg tenker, når jeg leser innlegget til Laila Ukkelberg, at ja, sånn er det! Et bra innlegg!
Jeg har lagt ut ei liste, og "drista" meg til å ta med 4 varer fra egen butikk:)
Jeg må si meg enig i det som flere andre har sagt i denne tråden før; ta saken i egne hender og lag de listene du ønsker å se selv :)
Det går MYE tid på å lage en temaliste. Skjønner at folk kan bli litt skuffet når flere av de samme butikkene går igjen og kanskje de selv ikke kommer så ofte med som ønsket.Tror det er mye som spiller inn på listevalgene...bildekvalitet,søkeord,om butikken blir regelmessig oppdatert med nye produkter mm. Jeg hadde en lang periode hvor jeg ikke kom med på verken nyhetsbrevene,forsiden eller temalistene.Nå lager jeg mye lister selv,bruker tid på å finpusse listene og prøver bevisst å stadig utvide med nye butikker og unike produkter.Det er ikke bare veldig gøy men jeg har oppdaget utrolig mye nytt og spennende :)!
Vennligst logg inn for å legge inn innlegg.