Kanskje jeg er barnslig nå, men jeg lurer på hvorfor aldri noen av mine produkter blir med på ukens forelskelser på listen til Torun og Siw.
Kanskje jeg er barnslig nå, men jeg lurer på hvorfor aldri noen av mine produkter blir med på ukens forelskelser på listen til Torun og Siw.
tviler på at noen her vet ;-)
Dette har vært diskutert her på forum for en god stund siden, men jeg fant ikke igjen tråden. Der fikk du svar på spørsmålet du stiller nå Monika :)
Jeg er med for første gang noen sinne denne uken og ble skikkelig glad! Det er bare å fortsette å følge med og legge ut produkter selvfølgelig, så blir det nok din tur også. :)
Jeg har vært med en gang tidligere og er veldig fornøyd med det. Er nok lett å drukne litt i alle de andre butikkene :)
Jeg kjente jeg ble litt småirritert da jeg så den nye lista på forsiden av Epla i dag tidlig. Flere butikker med flere produkter og ALLTID de samme hver eneste gang... Og så kom ukens forelskelser og historien gjentok seg... igjen...
Jeg har vært med noen ganger men slett ikke ofte. Vet ikke hvordan de velger ut, men Monica: jeg synes veskene dine er helt skjønne. Har hattt noen med i lister men også latt være noen ganger pga. bildene. Kanskje det ville hjelpe om de var litt klarere. Ville hatt en hvit eller iallefall helt lys nøytral bakgrunn og kanskje forsøkt å lysne bildene litt. Jeg mener å ha lest at de velger gode bilder. Kanskje det ville få deg med på ukens forelseklser.
Tror også bildene har mye å si.Jeg er ikke god til å ta bilder, men har vært heldig å fått med noen produkter fra to av butikkene mine noen få ganger. De produktene som har kommet med har hatt lyse å klare bilder.
Selv har jeg aldri kommet på Epla sine lister, og jeg nekter å tro at det er fordi bildene mine er såå dårlige, (selv om de kunne vært bedre). Skjønner jo at vi er blitt mange butikker nå, og mange om "beinet". Men syns de kunne variere litt - og i allefall ikke velge flere varer fra samme butikk. De har da nok å velge mellom. Og som det er skrevet ovenfor her - noen butikker går igjen hver eneste gang. Tok det opp med Epla-damene på mail da julelistene kom med 3-4 varer fra samme butikker, men fikk ikke svar. Dette høres sikker surmaget ut, men jeg måtte bare få det ut...
Jeg har vært så heldig å få være med på mange forsider, mange lister og mange ukens forelskelser. Blir kjempeglad hver gang, og jobber hardt for det. Jeg sier ikke at dere ikke jobber hardt, men opp med haka! Nyhetsbrevet og forsida skal være super, til fordel for oss alle, slik at mange klikker seg inn og titter i butikkene våre. Har man fine ting, gode bilder og aldri fått være med - send en mail til dem og si hei her er jeg! Det er uhorvelig mange butikker (4500 stk?) og 3 damer rekker jo ikke innom alle. Hjelper iallefall ikke å surmule :o)
Vennligst logg inn for å legge inn innlegg.