Gikk inn på vår-listen og så at mange (ikl. meg selv) var representert med 3-4 ting hver. Og ikke ulike ting heller. Når det er helt ulike ting syns jeg det er greit å plukke flere fra samme (feks hvis det er en jakke + en hårnål el.), men både jeg og flere hadde to like produkter bare med ulike farger. Det kunne kanskje heller vært gitt plass til noen andre tenker jeg.
Syns regelen med ett produkt fra hver butikk er grei både på forsida og nyhetsbrev, men å ha masse regler om hvor hyppig man kan plukke noe fra hver butikk blir nok uansett bare rot. De fleste forsidene er det jo vi som lager, ikke epladamene, og da måtte en hel liste blitt bortvist hvis én selger hadde vært med tidligere de 14-dagene? mmmmm umulig.
Jeg lager lister utifra mine favorittbutikker, det tar alt for lang tid å bla i nyeste produkter og scrolle til jeg finner 16-20 gode ting syns jeg. Jeg vil heller ikke drive å unnskylde meg for at jeg velger den eller den. Noen er nære venner, noen er bekjente, noen er nett-bekjente, og noen er bare dritflinke og fortjener en plass. Prøver å finne flere favorittbutikker og legger til nye hele tiden. Men å ha oversikt over 4500 butikker og velge noen som aldri har vært med før tar jeg ikke på meg. Å lage lister tar mye (fri)tid, og det tar nok tid som det er ;-)
Ønsker alle lykke til og husk det finns mange andre arenaer enn akkurat én dags forside også.