Det kan vel ikke bare ha noe med bildene å gjøre, for det er mange andre enn de som til stadighet dukker opp, som tar gode bilder.
Det er jo ingen tvil om at noen er med utrolig ofte, og andre aldri. Det er ikke riktig, kanskje det burde vært en karantene på 14 dager på forsiden, og x-antall uker på nyhetsbrevet så flere fikk være med?
Jeg selv har vært heldig nok til å være med på lister, og setter utrolig stor pris på det, men de er det ikke epladamene som setter sammen. (Men nå er jeg med på vårlsiten)
Når det gjelder nyhetsbrevet har jeg vært her i nesten halvannet år, og jeg har fortsatt ikke vært med der. Bildene mine kan sikkert gjøres bedre, men de er ikke helt ubrukelige heller.
Og jeg har sendt mail til epla og spurt, og fått tilbakemelding om at jeg nok kommer til å være med... Nyhetsbrevet er enda viktigere enn forsiden, for den sendes ut til mange på mail. Likevel har jeg enda tilgode å se ett av mine smykker på nyhetsbrevet :)
Lister er det mange som lager nå, og man kan selv påvirke dette ved å lage lister selv. Utrolig mange blar igjennom de siste listene hver dag, så lag lister!
Jeg lager lister og prøver å ta med andre som har tatt med meg. (beklager hvis jeg glemmer noen, men jeg rekker ikke alltid å se gjennom alle lsitene...)
Jeg har også 2-3 stykker som har vært til stor støtte for meg, og som fortjener å bringes frem i lyset, kanskje nettopp fordi de ikke blir det ellers. (jeg også ser på bildene, for hvis det er uklare produkter, eller stygge bakgrunner syns jeg ikke bildet passer inn på listen, selv om kanskje produktet hadde fortjent en plass)
Mest av alt finner jeg meg ett tema, eller en farve, skriver det i søkefeltet, så plukker jeg ut fra de 20 første sidene stort sett. Det er derfor helt tilfeldig hvem som er med, og jeg tenker ikke over om jeg hadde med den eller den sist gang.
Når jeg lager lister er det ikke ofte jeg tenker at den kanskje får plass på forsiden, så jeg lager dem for å promotere meg selv, og en del av dere andre. Kjør på dere andre også. Dere trenger ikke å legge masse tid i dem hvis dere ikke skal prøve å få den på forsiden, den kommer jo uansett med på listelisten hvis du gjør den offentlig :)
Ble ett langt innlegg det her, men det får gå...
Ønsker alle en god helg videre :)