Det jeg gjør for å forbedre sjangsene mine til å komme på forsiden eller i nyhetsbrev er å bruke mye tid på bilder, søkeord, og å stadig legge ut nye produkter.
Å ta gode bilder er en kjempejobb, og å redigere dem i etterkant tar ofte enda lengre tid, men jeg vet at skarpe fine bilder med en hvit eller nøytral bakgrunn gjør dem mer attraktive for forsider og nyhetsbrev, blogger og nettmagasiner, samt for kunder som finner dem i søk, Ikke alle bildene mine er like fine, men jeg prøver stadig å strekke meg litt for å gjøre dem bedre og bedre.
Å ha gode søkeord er også en jobb, men viktig om man vil finnes av både kunder, andre selgere som lager forsidelister, og Epla-damene som sender ut nyhetsbrev. Tenk på hva andre kan finne på å søke på om de leter etter produkter av den typen du har i butikken din!
Det å legge ut nye produkter er viktig fordi du kommer høyt opp i søk, og fordi jeg tror Epla-damene ofte ser på siste innlagte når de lager nyhetsbrev. Ikke riktig alle, men mange av produktene pleier å være relativt ferske.
Dette er mine tips til alle som ønsker å komme på forsiden - så får de som vil ta dem til seg! :)