Sendte deg en privat mld Vigdis.
Mette: Epla har forklart at når de tar back-up så forsvinner antall visninger...mener jeg å huske at de sa.... Men det burde være en smal ting å ordne opp i hvis de har IT-folk i arbeid.
Sendte deg en privat mld Vigdis.
Mette: Epla har forklart at når de tar back-up så forsvinner antall visninger...mener jeg å huske at de sa.... Men det burde være en smal ting å ordne opp i hvis de har IT-folk i arbeid.
Nina: Sendte deg en mail jeg :)
Jeg har også mistet masse visninger i dag. Mange er blitt redusert, og en del er nede på 0. Forferdelig irriterende.. jeg sjekker nesten aldri visningstallene lenger, de stemmer jo ikke likevel..
Jeg har opplevd akkurat det samme i dag. Visningen på mange av mine varer er helt nullet ut.
Det hadde jo vært fint om Epla kunne ha gitt oss litt informasjon snart om når vi kan forvente at dataproblemene blir løst...
Nå virker telleren igjen.. enn så lenge:-) Men kjedelig å ha mistet alle tidligere visninger:-(((
Alle mine produkter gikk plutselig i 0 visninger igår! Arhg... Det er jo ikke noe gøy å følge med på det, når det bare slettes!
Jeg har også tatt opp dette med visninger;"Hvem styrer besøkstallene" - Den eneste forandringen fra den gang,for min del,er at nå blir ikke tallene justert til 0-5-10 osv.- Men 3-6-9-12osv. - Det er som å spille Monopol og hele tiden trekke kortet ; "Rykk tilbake til start" - Irriterende,selv om det ikke har betydning for salget.
Hei Jeg lurer på når jeg søker på kjoler så kommer det opp 5 sider f.eks. Jeg har lagt mine kjoler inn i kategorien kjoler, men ingen viser, Hva er det galt da. Mvh Rita
Hei, Rita! Når jeg klikker på "kjoler og skjørt" under "Dame - klær og sko" i menyen til venstre på forsiden kommer dine kjoler frem. Ser at det blir ganske forskjellige treff hvis jeg skriver inn søkeord selv - Skriver man "kjole" eller "kjoler" og søker i håndlaget, gir det ene ordet 3 sider treff, mens det andre gir 38 sider!
Vennligst logg inn for å legge inn innlegg.