Jeg vet at det er sykdom ute og går der ihvertfall... kan være en forklaring :)
Jeg vet at det er sykdom ute og går der ihvertfall... kan være en forklaring :)
I dag er nesten alle mine visninger satt til 0 arg Er så lei!
Og der forsvant det meste av mine visninger også..... aaaa.....
Mange på 0 hos meg også :(
Bare 0-er over hele fjøla her også. Nå gidder jeg ikke mer Epla. All min tillit til deres seriøsitet er borte vekk.
Litt for ofte nå ja, syns jeg
Her er også visningene blitt redusert... Dette er ett problem som Epla vet om nå, og dermed burde de kunne klarer å få fikset dette. Har butikk ett annet sted også, der er det aldri problem med slikt, og der er det mange flere som ser på produktene også.
Her er også visningene blitt redusert... Dette er ett problem som Epla vet om nå, og dermed burde de kunne klarer å få fikset dette. Har butikk ett annet sted også, der er det aldri problem med slikt, og der er det mange flere som ser på produktene også.
Nina. Hvor er det andre stedet du har butikk? Kan jeg spørre om det forresten? Jeg vurderer sterkt å bytte, for Epla faller fullstendig igjennom, og det er ikke noe gøy lenger, altfor mye tull her.
Det hadde vært veldig fint om de bare kunne komme med en forklaring og en unnskyldning på forumet eller på bloggen, slik at vi vet at de er informert og jobber med saken. Syns nå jeg da.
Vennligst logg inn for å legge inn innlegg.