Nå har det skjedd her også.. la ut et produkt for ca 5 timer siden.. 0 visninger, men en person har produktet i ønskelisten. Fryktelig irriterende - jeg vil jo gjerne kunne forholde meg til de reelle visningstallene.
Nå har det skjedd her også.. la ut et produkt for ca 5 timer siden.. 0 visninger, men en person har produktet i ønskelisten. Fryktelig irriterende - jeg vil jo gjerne kunne forholde meg til de reelle visningstallene.
Hos meg har ikke visningstallene forandra seg i det hele tatt på mer enn 1 døgn, likevel har jeg hatt salg i dag. Dette er jo mildt sagt frustrerende. Jeg har ingen anelse om folk er inne i butikken min eller ikke lenger. Jeg er ikke særlig imponert over utviklingen her på Epla.
Hvor kan man se antall visninger?
Når du trykker på "min butikk" oppe til høyre ved siden av "logg ut" kommer det frem flere valg. Trykk på "produkter" i listen. Da ser du alle dine aktive produkter + antall visninger :o)
Jeg har heller ingen visninger, men noen har lagt produktet i ønskelista. Syns det er viktig jeg at visningene telles, da får man et inntrykk om varen er "gangbar" eller ikke.
Har noen sendt mail til Epla om dette ??
Jeg har sendt mail.
Supert, Laila! :)
Jeg har ikke hatt visninger på noe siden torsdag - men har fått ting på noens ønskelister og også salg. Har sendt mail og har egentlig ikke lyst til å legge ut nye ting før det blir ordnet. Ennig i at det er frustrerende å ikke se hva folk finner interressant.
Tusen takk laila! Tenk at jeg ikke har sett det før? :o))
Nå virker antall visninger igjen:-)))
Vennligst logg inn for å legge inn innlegg.