Hos meg har ikke telleren beveget seg på 2 dager. Epla er fryktelig tregt for tiden og henger seg mye opp, det er jo nødt til å bety at serveren er for liten?
Hos meg har ikke telleren beveget seg på 2 dager. Epla er fryktelig tregt for tiden og henger seg mye opp, det er jo nødt til å bety at serveren er for liten?
Jippi! Nå virker teller`n min også :)
Du verden, skal si det gikk en smule ut over selvtilliten at teller'n streiket, gitt..? Veldig deilig å se at noen har tittet igjen, hehe!
Synes det er noe kluss med de visningstallene stadig vekk jeg. En periode hadde jeg mange visninger på endel produkter, så plutselig en dag var visningstallet dramatisk redusert. Noen av tallene gikk opp igjen, mens andre ble stående...
Regner med at det ligger en bug i koden et sted. Det er også ofte jeg ikke kommer inn på eplashoppen.
Sukk, så er vi igang igjen!! Nedtelling på alle produkter i dag. Og ikke bare 5 om gangen, neida, noen produkter har mista 7 8og 9 visninger, andre har mista 2 eller 3 osv. Absolutt alle mine produkter har mista visninger i dag. Kan dette være så vanskelig da!!! Hvis ikke Epla kan klare disse tinga her, får de heller ta bort hele visningsfunksjonen. Nå er jeg LEI, for å si det mildt.
NÅ IGJEN !! trodde det var helt dødt på Epla jeg ! Holder nesten på å gi opp hele Epla fordi tallene er så ustabile og jeg syns det er greit å vite om varene mine er noe folk ser på.Som noen tidligere har sagt her i denne tråden, man får jo dårlig selvtillit av dette. Enig med deg, det får være enten eller !!
Jeg har hatt butikk på Epla i ca. et år nå. Siden jeg begynte har det kommet veeeldig mange nye. Dette er vel noe man kan kalle vokseverk? Jeg tipper at Epla-ledelsen er like frustrerte som oss. Regner med at om det hadde vært enkelt å ordne så hadde det nok vært gjort alt. Jeg har også hatt dager med 0 treff og lurte først på om det jeg hadde laget var så håpløst. Men så kom det salg på 0 visning og plutselig var det 9 treff på noen. Dette fikk opp selvtilliten igjen og jeg vil heller at det virker av og til så jeg får litt peiling på om noen titter enn at det tas helt bort.
Når et produkt f.eks har 57 visninger, og det 5 min. seinere står 49 visninger får man vel ikke så mye peiling på om noen titter eller hva? Er det blitt for stort for Epla å hanskes med, får de innføre en etableringsstopp her inntil de kan klare det tekniske. Det er min mening.
Jeg er enig med Kim. Voksesmerter var et fint bilde på det. Og epla"sjefa" er helt sikkert like frustrert som oss... Vi må nok bare smøre oss med tålmodighet :)
Men det hadde helt klart vært mye enklere å smøre seg med tålmodighet hvis det hadde kommet informasjon om hvordan "voksesmertene" takles fra de som styrer Epla.
Vennligst logg inn for å legge inn innlegg.