I går la jeg ut to armbånd i min butikk. Til idag har begge armbåndene 0 visninger men en har det ene produktet på ønskeliste. ???? Har noen opplevd det samme? Jeg mener - det må jo være noen som har sett på de i og med at en ønsker seg det ene.
I går la jeg ut to armbånd i min butikk. Til idag har begge armbåndene 0 visninger men en har det ene produktet på ønskeliste. ???? Har noen opplevd det samme? Jeg mener - det må jo være noen som har sett på de i og med at en ønsker seg det ene.
Ja noen ganger stopper epla opp,og når vi får tilbake bildet så har de tatt bort noen treff.Vi får se de nermeste treff avrundet med 0-5-10 treff alt ettersom hvor mange treff du hadde fra før på dette produktet.Håper du forstår hva jeg mener:-))
Ser ut til at mitt innlegg forsvant ut i det blå. Jeg skrev altså at jeg i går la ut to armbånd i min butikk. Så langt viser det ingen treff, men en person har det ene på ønskeliste. ???? Noen andre som har opplevet dette i det siste? rapportert videre?
Hehe, jeg fikk en hyggelig mail i dag. Kjøpe en kjole i går kveld. Og fik spørsmål i dag om jeg faktisk hadde kjøpt den kjolen siden det var et kjøp og null visninger ;)
Jeg tror det er noe galt med visningen. La ut nye produkter for noen timer siden. Det har alltid vært noen og sett på det jeg legger ut med en gang, nå har jeg null visninger og flere liker. Så må være noe feil der...
I dag har noen klikket på at de vil ha produktet på sin ønskeliste, men jeg ser at besøkstallet ikke har endret seg. Det er mye rart med Epla for tiden. Henger seg opp stadig vekk, ja, det er sikkert. Jeg ville shoppe litt i går, men gav opp etter utallige forsøk på å komme i gang med handelen. Da tenker jeg på andre også, sikkert mange som kunne tenkt seg å shoppe litt, men Epla bare henger seg opp arg
Uvanlig lave visningstall hos meg også.håper det ordner seg snart. Har problemer når jeg skal legge ut produkter også, henger seg opp å går tregt. Så får jeg mye "siden kan ikke vises" Har opplevd flere ganger at jeg ikke kommer inn på Epla i hele tatt.
Nåja, jeg er fornøyd med å ha slått min tidligere rekord på salg med ni visninger - men salg med null visninger kan bli vanskelig å slå...
Jeg målte kjoler i går og la inn etterhvert - bryst, lengde, liv, skuldre - trykket Lagre, og borte var det. Måle på nytt. Etter å ha måttet måle på nytt to ganger (det tar litt tid før jeg lærer av mine feil), ga jeg opp. Dataingeniøren her i huset sier at Epla kan ha vokst i fra serveren sin (fritt sitert, dette er ikke mitt bord).
Jeg la ut en kjole i dag som har 3 liker og 0 visninger ;) Har også tenkt på at nå er det litt for mye som skjer på Epla i forhold til serveren :)
Håper de ordner opp veldig snart......
Vennligst logg inn for å legge inn innlegg.