Jeg er så glad i kobber, så det får være mine fredagsfavoritter denne uken :o)
Jeg er så glad i kobber, så det får være mine fredagsfavoritter denne uken :o)
Lengter etter vårblomstene, så her er min liste: Vårblomster
Jeg må bare si som Silje: tusen, tusen takk til dere som inkluderer noe av mine ting på listene deres. Kjenner jeg blir ydmyk og veldig varm om bringa :)
Er så travel om dagen, med ferdigstilling av hjemmeside, oppdrag m/deadline OG jobb. Men straks har jeg hodet over vannet, og da skal jeg også bidra her med både fredagsfavoritter og andre lister. Gleder meg - dere er så flinke alle sammen!
Tusen takk til dere som har med smykkene mine på deres lister! Det setter jeg utrolig stor pris på. Ser også at bordkort fra den andre butikken min er med, og det er like koselig :) Så, igjen, tusen tusen takk!
Tusen takk til Karianne som tok med mine fingerløsevanter :)))) i sin fredagsliste
Prøver å finne igjen hvordan man gjorde for å få bildene inn i Paint for å få opp bildene med fredagslista, var så dum å ikke legge den under favoritter og nu finner jeg ikke igjen innlegget
http://inspiredbylivia.blogspot.com/2012/03/var-favoritter-fra-min-nskeliste.html
Mine favoritter (på en lørdag) :D God helg!
LaydyRonja: Dette skrev jeg i den tråden:
Det jeg gjør Cirkeline er at jeg tar opp lista mi på epla, går på instillinger for internettvisning på høyre side og zoomer 50% i stedet for 100%
Deretter tar jeg print screen Prt Sc knappen, åpner "Paint" limer inn, lagrer og deretter redigerer det i photoshop.
Når det er lagret som jpg fil på skrivebordet ferdig redigert, kan jeg velge å legge det inn som bilde på bloggen. Koblingen gjør jeg under. Da skeiver jeg f.eks: "Se hele listen her!" markerer "her" og velger kobling. Så limer jeg inn linken til selve listen.
Tusen takk fra meg også til alle dere som tar med mine ting på listene! Jeg ser igjennom alle listene og gleder meg hver gang jeg er med. Jeg skal bli flinkere til å lage Fredagsfavoritter selv... har liksom ikke kommet igang, det er så mye annet som tar tid!
Vennligst logg inn for å legge inn innlegg.