Jeg finner aldri de knappene på mac, skulle gjerne ha lagt inn direktelink, for jeg hater selv at man må kopiere adressen....
Jeg finner aldri de knappene på mac, skulle gjerne ha lagt inn direktelink, for jeg hater selv at man må kopiere adressen....
På mac må du trykke på alt og parantes for å få disse klammene [ ]
Lykke til :)
Takk Ingrid og Liv-Helén. Ingrid du er neppe lat, jeg er likedan selv.
Jeg prøver: DillDallDesign
Ser man det, ser man... TUSEN TAKK! :)
Jeg kom plutselig på noe i forhold til dette med fredagsfavoritten... Er det sånn at det er greit at vi publiserer andres produktbilder på bloggene våre. Jeg tenker selvfølgelig i forholkd til (c)-lovene. Bør vi spørre om tillatelse, eller?
Personlig ville jeg jo bare syntes det var toppper gratisreklame, men jeg ble bare så usiker på hva andre synes... ?
Man legger jo seff ikke ut bilder uten både link til produkt, butikk og navn på butikkeier slik det er oppgitt her på epla, men likevel, jeg ble litt usikker!
Siden det foregår en "stille" aksjon i morgen i bloggverdenen for Japan, poster jeg mine fredagsfavoritter i kveld:
H.Marcuss: Jeg legger alltid ut bile av produkt og link til butikken produktet kan bli funnet. Dette er jo ikke annet en reklame, og jeg kan ikke skjønne at eier av butikken blir annet en glad for å få litt reklame :) Jeg har fått tilbakemeding fra 2 stk på bloggen min om at de har kjøpt noen av produktene jeg har linket til.
Takk missM, da tenker jeg likedan som deg! :)
Og Siw, jeg følger i ditt fotspor med å poste i dag! :)
Her er min fredagsfavoritt for i morgen DillDallDesign
God ide, da poster jeg mine litt på forskudd også:
Vårlige fredagsfavoritter på facebooksiden min.
H.Marcuss: Flott blogg du har :) Men jeg fikk ikke til å legge inn kommentar der... Vet ikke om det er noe du må fikse på dine innstillinger?
Marianne: Det er feil link, den sendte deg bare rett til facebook hovedside :)
Vennligst logg inn for å legge inn innlegg.