Bare hyggelig Kim, du fortjener det!
Bare hyggelig Kim, du fortjener det!
Da hopper jeg ut i det og prøver meg med fredagsfavoritter jeg også. Så får vi bare håpe at klammene og alt det der blir riktig...
Flinke dere er - og så mye fint dere finner! En dag kanskje jeg finner ut av disse listene også...? Og,og -ikke minst har ro i "stumpen" til å gjøre det.. ;)
Jeg kom liksom aldri igang igjen med fredagsfavoritter etter jul, men nå prøver jeg gjenoppta den fine tradisjonen igjen :) denne gangen med en "myk start" :)
Min første fredagsliste på en lørdags morgen. Håper det virker, og at jeg har gjort riktig. "Grønn vår" (og måtte den komme snart). http://epla.no/productlists/3434/
Så deilig med vårfarger Vigdis:-! Fin liste, jeg for min del finner ofte nye butikker og skatter bare ved å se på andre sine lister.
Fortsatt go helg:-)
Simone: takk for hyggelige ord. Ja, disse listene er fine å ha. God helg til deg også, og alle andre.
Takk for at vi er med på liste :) Bruker en av våre lister SOMMERFUGGEL I VINTERLAND denne fredag/lørdag. Derfor er et av våre produkter med :)vinterland
Takk Abrakadabra, for at jeg fikk være med!
Hei på dere Eplaselgere! Jeg er en ganske ny bruker. Startet i november 2011. Lurte på om hvor mye dere profilerte butikken deres da dere startet opp. Har bare solgt 4 produkter og synes det går veldig tregt. Har dere noen tips? Har ikke fått meg blogg ennå, trenger litt hjelp før jeg kommer igang.Må bare si at det er utrolig mye fint dere lager og mister litt motet av og til over det jeg selv produsrer. Håper noen har noen gode tips til meg:)
Vennligst logg inn for å legge inn innlegg.