Mine favoritter denne uken.
Uke 11
Ha en superfin helg dere!
Mine favoritter denne uke.
God helg til alle !
Nå er jeg også med, så mine favoritter kan du se Her
Vil gjerne ha tips om hvordan jeg kan legge dette mer midt på siden, og ikke flytte alt annet lengre ned...
God helg fra meg også :o)
MissM: Jeg har for første gang lagt ut fredagsfavoritter, og jeg har spurt hver eneste om tillatelse til dette. Det er ganske strenge regler på publisering av bilder, og da spesielt bilder du ikke selv eier.
Jeg kan ikke tenke meg annet enn at folk vil sette stor pris på gratis reklame, men jeg ønkser likevel ikke å risikere noe ved å legge ut bilder og link uten å ha spurt først.
Selv ville jeg satt stor pris på å være en del av noens fredagsfavoritter, men samtidig ville det vært veldig hyggelig å vite om det så man kan ta en titt.
Dette med å spørre er noe jeg kommer til å fortsette med, men det er min greie. Hva andre gjør er jo helt opp til dem selv :o)
Jeg legger ut 10 favoritter hver fredag, det er mye jobb med måten jeg lager bilde på. Skulle jeg i tillegg sende ut 10 mail om tillatelse, for deretter å vente på svar, tar det mye lengre tid. Det betyr at jeg ikke kan sitte fredagsmorgen å lage bilde, men må forberede meg tidlig i uka for å ha alt klart til fredagen. Skal jeg gjøre som Marianne, da slutter jeg heller med å lage fredagsfavoritter.
:)
Hehe, ja. Jeg sier ikke at alle skal gjøre som meg, for all del... Men jeg jobber innen fotobransjen, og er derfor utrolig forsiktig med alt som har med bilder å gjøre. Det ligger innebygd etter mange år med dette!
Og ja, jeg begynner tidlig i uken og samle inn favoritter :o)
Bare fortsett som dere gjør, det er jo utrolig reklameverdi i det, så det ville overraske meg om noen tok det feil!
Jeg har tenkt at dette er fin gratis reklame for folk. Jeg har dessverre ikke kapasitet til å spørre folk om å bruke bildene til fredagsfavoritter.
Det er fint at dette spørsmålet kommer opp.
Jeg vil gjerne vite hva folk tenker om det... Vil du gjerne bli spurt på forhånd om noen ønsker å bruke bilde fra deg som fredagsfavoritter på bloggen sin eller Facebook? :)
Jeg hadde klart å putte inn link til bloggen min....
Her kommer linkt direkte til [ReVinyl sine Fredagsfavoritter](http://revinyl.blogspot.com/2011/03/fredagsfavoritter_17.html]
Vennligst logg inn for å legge inn innlegg.