Oj, det var mange s-er!!!!
Oj, det var mange s-er!!!!
Finfint, Malin! Takk for forklaring :) Da skal jeg heretter skrive Tobias' Smykker. Hilsen Liv-Helén (apostrof over vokal) :)
Ja, mange fine s-er! Faktisk hele tre stk. :) Tror nok de brillene dine ikke er sterke nok, Yvonne :))
Og jeg klarte selvfølgelig å skrive apostrof, når jeg mente aksent, og nettopp hadde fått det forklart... Kunne vært greit å få lov til å redigere innleggene sine, ja
Dette har blitt en svært informativ, lærerik og underholdende tråd :-)
Jeg slår et slag for ord deling i produktnavn ;) gjør dette konsekvent for å bli mer søkbar. I selve produktbeskrivelsene kunne jeg nok med fordel ha ryddet opp i språket,men jeg tror neppe folk flest hefter seg mer ved skriveleifer enn selve produktet,bildet & butikkpresentasjonen. Sær skriving (pun intended) irriterer meg betydlig mindre enn utbredt mangel på kreativitet generelt og smittsom kopiering spesielt,men kanskje det er jeg som er sær her ;)
Hihi! Skrev de med vilje altså Liv-Helén:) (Trenger ingen syns test) ;O))
Hahah! Neeeeei!!! Legger inn årene og bestiller ny time hos optiker i morgen. Jeg som trodde jeg var i mål nå!! Med ord-delingen-min---- skrekk og gru
ND!: Du trenger ikke dele ordene for å bli mer søkbar. Hvis du søker etter porselen, får du opp alt med porselen. F.eks. både porselenssmykke og porselens smykke. Hvis du søker etter porselenssmykke, får du også opp porselens smykke. Så jeg synes ikke dét er en god grunn til bevisst å skrive ord feil ;)
Jeg gir meg ende over, Yvonne :))
Ler :D
Vennligst logg inn for å legge inn innlegg.