Da er jeg også med - gratulerer
Da er jeg også med - gratulerer
Nå har jeg også startet blogg! :) Litt knotete med mye nytt å sette seg inni med det kommer nok etter hvert. Dere er hjertelig velkomne til å følge meg. Å så skal jeg nøste inn tråden og følge dere :) Et lite spørsmål bare.. Hvordan legger man inn link til eplabutikken? Her er siden forresten http://karianneg-vikinglenker.blogspot.com/ (har ikke fått lagt inn så mye enda, men en start er det ;)
Gratulerer med ny blogg:-)Da har jeg lagt meg til. Kjempefin blogg:-)
Hei Karianne (har en datter som heter det også) kjempfin blogg,og fine smykker, da har jeg lagt meg til som følger hos deg. Ha en fin søndag :)
Anne Kristine: Tusen takk for at du vil følge meg i min bloggverden:-) Ha en fortsatt strålende søndag:-)
Har også startet med blogging,spennende. Flott blogg du har laget deg Cirkeline,har vært innom og lagt deg til som blogg jeg følger.Synes det er såååå inspirerende å se alt det flotte folk lager,helt fantastisk gøy :O) Her er min blogg : http://syskrinet-syskrinet.blogspot.com/
Og jeg vil også GJERNE ha besøk ;)
Så fine blogger dere har! Skal få lagt dere til i listen min :)
Jeg tror bare jeg må hive det i meg jeg også, selv om jeg er perfeksjonist og helst skulle sett at alt var helt perfekt før jeg "åpnet" bloggen...:p Mulig det blir noen små endringer etter hvert, men her er i alle fall min splitter nye blogg: Ookapi! Den er egentlig mest i forbindelse med den nye smykkebutikken min (Ookapi) som jeg ikke har åpnet ennå, men jeg tenkte jeg skulle begynne å blogge om smykkelaging og sånt likevel. For de som er interessert i det har jeg også samlet masse informasjon om smykkematerialer m.m. Velkommen innom!:)
Så mange flotte blogger! Jeg kommer nok til å legge flere ting til min etterhvert som jeg oppdager flere muligheter. Takk til de som følger, legger dere til :) Ha en fin fin dag !
Flott og stilig blogg du har fått, Karianne! Har vært innom bloggene til dere andre som har skrevet på denne tråden også. Moro å få et innblikk i all kreativ virksomhet som rører seg i hobbyrom og ved kjøkkenbord over hele landet.:)
Jeg er også på nye bloggrunder så ofte jeg har tid! Har lagt meg til som følger hos endel og skal bli flinkere til å kommentere... :)
Vennligst logg inn for å legge inn innlegg.