Takk for hyggelige ord, Krysantemum og Lene.
Lene, bloggrull må jeg forsøke å få på plass. :)
Takk for hyggelige ord, Krysantemum og Lene.
Lene, bloggrull må jeg forsøke å få på plass. :)
Bra det ordnet seg, 1000gleder... Har vært hos deg også.
Flott blogg! Har lagt meg til som medlem:)
Håper på litt hjelp mer hjelp fra erfarne bloggere. :)
Har fått bloggrullen på plass. Der er de 10 første bloggene jeg "følger". Har satt meg som følger på flere blogger etter det, men de legger seg ikke automatisk til i listen... Hvordan får jeg til det, mon tro?
Nydelig blogg :) Eg følger gjerne :) Håper du vil kikke innom min også! Du og alle andre er hjertelig velkommen til å fylgje! Eg trekker ein gratis kjole når eg har 50 :)
Flott blogg ,har lagt meg til følger
Jeg har lagt Cirkelines blogg inn i bloggrullen min. Av en eller annen grunn funker ikke følger-funksjonen på bloggen.
Lykke til, Cirkeline!
Tusen takk for besøk, damer. Har vært rundt hos dere og fått et lite innblikk både på Jæren og andre steder.
Lurt å bruke Følg-funksjonen helt øverst på bloggen - da virker det alltid.
Forstår det egentlig sånn at man manuelt må legge de bloggene man følger inn i bloggrullen sin. Om det ikke stemmer, gi meg et lite vink.
:)
Det ble endelig min tur også, bloggen er så vidt oppe og går... Så får jeg forsøke å famle meg frem med følging og denslags, ser dere Hyperkrativen i kommentarer er det bare meg :)
Gratulerer med flott og oversiktlig blogg! Nå har jeg vært innom og lest meg opp på grytekluter. ;)
Vennligst logg inn for å legge inn innlegg.