Jeg vil gjerne være med på "dugnaden" for å gjøre Epla og eplabutikkene kjent og har nå startet blogg.
Jeg blir veldig glad om du stikker innom, og jeg besøker gjerne dere andre som har blogg.
Her er min blogg: CirkelineDesign
Jeg vil gjerne være med på "dugnaden" for å gjøre Epla og eplabutikkene kjent og har nå startet blogg.
Jeg blir veldig glad om du stikker innom, og jeg besøker gjerne dere andre som har blogg.
Her er min blogg: CirkelineDesign
Ser ikke noe følgere boks på bloggen din? Trykket på følg jeg nå, men har opplevd at den ikke virker noen ganger :) Kjempe fin blogg!
Takk for at du sa fra. :) Nå er følger-boksen på plass! Noe mer jeg bør ha med? Dette er helt nytt for meg.
Da er jeg følger :) Syne sbloggen din var kjempe fin jeg! Ryddig å kjempe fine farger. Jeg har bloggrull på min der det kommer opp innlegg fra blogger jeg følger,men det er en smaksak:)
Inne på blogger kan man også legge til sider. Vet ikke om du har sett det, tok litt tid før jeg oppdaget det selv. Man kan f.eks ha en om meg side.
Kjempelekker & delikat blogg, akkurat som tingene du lager - gratulerer!
Hvordan får dere lagt til - Blogg under profilbildet her på forumet? Hos meg kommer det bare opp butikk (hvis ikke det har endret seg nå, men det finner jeg ut når jeg trykker send :-)
Laila: Takk. Du er som en liten humørpille.
1000gleder: Du går inn på " Adminstrer butikk" og legger inn bloggadressen din. Da kommer den automatisk opp i forumet.
Koselig at flere har lagt seg til som følger! Har vært innom dere også! :)
Jeg komemr snart jeg og Cirkeline, skal bare først :-)
Nå følger jeg bloggen din Cirkeline! Bra start!
Tusen takk Cirkeline, da fiksa jeg det! Nå har jeg lagt meg. Kom gjerne innom min nye blogg også:
Alle er velkomne!
Vennligst logg inn for å legge inn innlegg.