Hihi, ett sted måtte jeg jo starte :) Nå gjenstår "bare resten"...litt av hvert nytt å lære, gitt!
Hihi, ett sted måtte jeg jo starte :) Nå gjenstår "bare resten"...litt av hvert nytt å lære, gitt!
Flott blogg har lagt meg til jeg også Cirkeline
Hos deg også Vanella
Prøvet hos deg også Laila men der fant jeg ikke annet enn å klikke på liker og det har jeg gjort for lenge siden
Prøvet hos deg også Laila men der fant jeg ikke annet enn å klikke på liker og det har jeg gjort for lenge siden
Cirkeline
jeg er
ala-weis på din blogg, ikke Ladyronja vet ikke hvorfor det blir slik.
aud
Aha. Kjært barn, mange navn (eller kanskje du er en undercover agent med mange forskjellige aliaser?) Velkommen til bloggen min, uansett.:)
hihiih Takk Cirkeline.
Ja synes det er merkelig at det blir brukt halvparten av mailadressen min,i stedet for Ladyronja, men
Flott blogg har du uansett.
Man lærer så lenge man lever heter det jo, så nu er visningsnavnet mitt på bloggen og min egen blogg forandret, dumt å hete noe annet enn det som er på Facebook og Epla-butikken.
Jeg har også nettopp startet med blogg og jeg blir veldig glad om du stikker innom, og jeg besøker også gjerne dere andre som har blogg. Det er ikke lagt til så mye ennå, men jeg jobber med saken:-) Min blogg: http://trendsmykker.blogspot.com/
Vennligst logg inn for å legge inn innlegg.