Og som du ser - han er ute å leker seg nå.
Og som du ser - han er ute å leker seg nå.
:-) Du får det nu sakt Kim:-)(Leses med nordnorsk dialekt)
ja men det e saint
Ja vesst e det saint, har opplevd det mange gånga sjøl, blir både flau og flirfull samtidig når eg oppdaga sånne feilstavelsa:-)
Jeg er også en av dem som syns man gjerne kan beskrive med adjektiver og litt skryt der det passer. Leser ofte slike annonser på Etsy og blir sikkert litt påvirket sånn sett. Syns det er mye hyggeligere å kjøpe en "kjempefin kjole med rosa skjørt og søte blomsterbånd" enn en "kjole str. 40." (<---- bedøm selv om den er søt/kjempefin! Rosa ser du vel på bildet?! Hrmpf :-P) Haha, satt på spissen , fnis!
Haha, gjett om jeg følte meg adjektivtruffet her. Jeg skriver ikke bare fin kjole, men kjempefin kjole. Må smelle litt på ;) Men er kanskje litt anderledes med vintageklær med med ting man lager selv???
Jeg skriver også kjempefin rosa kjole. Men grunnen til at jeg har med fargen er for at produktet skal bli søkbart :)
Jeg synes ikke noe om masse superlativer, spesielt ikke i tittelen. Om en ting er søt, vakker, lekker eller flott, kommer an på øyet som ser - det er ikke opp til meg som selger å avgjøre. Blir det for mye, blir i hvert fall jeg litt småkvalm ;-)
Når dét er sagt: Hvis produktet i mine øyne er lekkert, spiller det liten rolle hva det står. Så lenge bildene er mange nok til at jeg får et bra inntrykk, og produktbeskrivelsen sier meg det jeg trenger å vite.
Nå måtte jeg faktisk inn å sjekke min butikk for hva jeg har kaldt mine produkter ;) Ser jeg har noen slike bullshitbingo-ord (ord man bare sier for at alt skal være fantastisk og flott og bra og ja...;) Men liker uttrykket)
Selv ser jeg ikke så mye på hvordan folk beskriver produktet, ser mest på bildene. Som noen tidligere nevnte, så ser jeg heller ikke forskjell om man beskriver en ting som søt eller rocka. Det er jo en beskrivelse...
Så lenge det ikke er skjempe fin råsa skjole... ;)
akaSol: Enig, det er jo krise! Men en overdrivelse ;-) Jeg synes "kjempe fin sommer kjole" holder i massevis, det er krise nok :)
Vennligst logg inn for å legge inn innlegg.