Januar har vært den beste salgsmåneden noen gang hos meg. Fikk solgt 4 salgsvarer, pluss masse annet. Overraskende bra måned og jeg er STORfornøyd:)
Januar har vært den beste salgsmåneden noen gang hos meg. Fikk solgt 4 salgsvarer, pluss masse annet. Overraskende bra måned og jeg er STORfornøyd:)
Jeg har solgt ett smykke i januar, fra salget, men ikke noe annet. Jeg har bare handlet :)
Mine smykker er vanskelig å selge via kun bilder, for folk må se dem. Det er lekre farver i dem, og skinnet er flott, men det kommer ikke frem på bildene.
Jeg tar det med knusende ro, og kommer det ett salg i ny og ne er jeg fornøyd! Jeg selger utrolig mye på messer og stand, så jeg stresser ikke med salgene her. De kommer når de kommer, og det er superhyggelig når det dukker opp en ordrebekreftelse.
Misforstå meg rett, jeg blir veldig glad når noen vil kjøpe ett smykke av meg, det jeg mener er at jeg ikke mister troen på meg selv når det går dårlig her :)
Mine priser fra salgene er satt opp igjen, ordet "januar/julesalg" er fjernet, og produktene er tatt bort fra tilbudskategorien min.
Kunder har godt av å merke at salget blir borte. Smi mens jernet er varmt :)
Eg har seld mange varer på januarsalget i forhold til kva eg sel elles og det som ikkje vart seldt har eg lagt på "vent" til eg får tid til å finne ut kva eg skal gjere med dei. Viktig å markere at salget er slutt.
Kunne tenkje meg å ha ein del tilbud i ny og ned, men det vert for tungvint og arbeidskrevjande. Tenk om ein kunne skrive ein tekst som gjekk inn i teksten for alle produkt. Som td: Månadens tilbud....
Vennligst logg inn for å legge inn innlegg.