Jeg solgte et par produkter fra salget, men som vanlig ikke det jeg trodde skulle gå først! Har likevel hatt bra salg i januar, men er såpass ny, fersk og grønn på dette at jeg vet ikke helt hva som er bra eller ikke:) hehe
Jeg solgte et par produkter fra salget, men som vanlig ikke det jeg trodde skulle gå først! Har likevel hatt bra salg i januar, men er såpass ny, fersk og grønn på dette at jeg vet ikke helt hva som er bra eller ikke:) hehe
Jeg har hatt endel visninger, ingen salg. Jeg har informert om at salgsvarene enten tas bort på søndag eller prisene justeres opp igjen da. Har først tid til helgen til å ta jibben med justering og rydding...
Kanskje påtide å rydde vekk julevarene og? ;-)
Ser endel har tekst i butikkinfoen sin om at "nå starter jkulesalget" osv, gir et rimelig uoppdatert inntrykk ;-) tips tips.
Jeg setter opp prisene igjen, med et par unntak.
Ingenting jeg hadde på salget ble solgt.
Enig med å skru prisane opp, ja! Eg har gjort det på dei fleste tinga eg hadde på tilbod.
Utruleg irritert på posten! Fikk sjokk då eg skulle sende årets første pakke (privat)!
Jeg solgte noen smykkeskjerf på salget og har hatt en del visninger, men ikke noe "trøkk". Tenker jeg lar salgsvarene stå med salgsprisen (hovedsakelig vintervarer) og så fjærner jeg de heller helt når det blir varmere i været (hvis jeg ikke får solgt de).
Jeg hadde 5 varer på januarsalg. 3 ble solgt på epla, 2 i butikk/privat utenom. Tror det er viktig å linke/reklamere utenom epla for å få salg :o)
Har tatt ut alle produktene fra butikken jeg hadde på salg og kommer til å selge dem privat, enten på messe eller en annen butikk som jeg selger smykkene mine via. Også fordi jeg ønsker å fornye butikken, og så gidder jeg ikke ta nye produktbilder(hvilket jeg synes trengtes på de fleste av dem)..ja, der slo latskapen gjennom ser jeg...
Jeg har solgt omtrent 3 varere, jeg og. Men det var jo lite i forhold til det jeg forventa...
Vennligst logg inn for å legge inn innlegg.