Nå er det plutselig februar. Hva gjør dere med produktene dere hadde på salg i januar? Tenkte å sette opp prisene igjen...
Nå er det plutselig februar. Hva gjør dere med produktene dere hadde på salg i januar? Tenkte å sette opp prisene igjen...
Jeg setter prisen opp igjen :-)Slutt på salget nå :-) Frem med vårnyhetene!!!! :-)
Vi har såvidt begynt å justere prisene opp igjen (ganske tidkrevende), men tenkte at vi hvertfall må vente med de produktene som fremdeles ligger under Epla-salget. Lurer derfor også på hvor lenge dette skal vare...Noen få varer lar vi kanskje bli liggende på salg i butikken vår som en liten "Salgskrok".
...og så akkurat at fanen var borte nå... :-)
Hm... Tror kanskje jeg benytter sjansen til å justere litt på hele butikken og gjøre klart til lysere tider!
Hm, det er på tide å justere prisene, yes! Dette skal jeg gjøre og!
Tenk om vi kunne gjøre det samme med prisene våre som Posten gjorde for en måned siden, og likevel vite at folk var pokka nødt å fortsette å handle hos oss... drømme
Haha, vi er ikke bitre i det heeele tatt, Posten! ;)
(jeg setter opp prisene igjen, takk for påminnelsen!)
Har dere hatt bra respons på salget da?
Mange visninger, og mange i ønskelister for min del, men det jeg har solgt har ikke vært fra salget. (Oi, penger spart!)
Vennligst logg inn for å legge inn innlegg.