:)) Du får kikke litt i butikken framover, jeg ble inspirert og siden det var søndag, vel ja... :)
:)) Du får kikke litt i butikken framover, jeg ble inspirert og siden det var søndag, vel ja... :)
Da var det lagt til i ønskelista mi:-) Følger spent med videre..
BARELAGEETSMYKKETILOGVENTEPÅKUNDENEDAG.
Søndag morgen - en ny dag med nye ideer. Skal bare lage et armbånd jeg har tenkt på i løpet av natten. Frem med fimoen og pastamaskinen. Elter og blander - kutter og baker Trer det sammen - fotograferer og legger det ut i butikken. Etter 5 min må jeg sjekke. Ingen tittere. Ha is i magen var det noen som sa. Venter i 10 min. sjekker - ingen tittere. Å NEI ... ingen liker det jeg lager. Vel da lager jeg et som skal bli mye finere. På'n igjen - samme runde. Ingen tittere - nei vel - det er sikkert stille idag. Jeg lager et hjerte - det er moro. Baker og lakker - trer det sammen og tar frem kameraet. DAGSLYSET ER BORTE (OG ENDA INGEN SALG). Hvor ble det av dagen??? Ja-ja. Jeg har i allefall hatt det moro og om det er skapertrang eller skapertvang det spiller ingen rolle - jeg ønsker ikke å kureres.
Haha, jeg ler meg skvætt ihjæl - du høres lettere nevrotisk ut! Og grunnen til at jeg ler, er selvsagt at jeg er akkurat likedan selv!
Forresten så likte jeg særs godt det sorthvite armbåndet ditt, Kim :) Ha en fin dag, og lykke til seersifrene!
Stilige armbånd Kim!! Vil ikke akkurat si at søndagens arbeid var bortkastet tid nei:-)
Ha en fin mandag, både du og alle dere andre!
Takk - og ja jeg er nok til tider lettere nevrotisk. Det hender når jeg sitter og skal sende en diger bestilling at dette er siste gangen. Nå skal jeg slutte med dette. Eller bare lage fimo - eller bare sølv - eller spare til den leiligheten på Mallorca som koster to jackpotter i lotto. To timer etterpå er det på igjen. Jeg elsker å leke. Heldigvis har jeg en mann som elsker at jeg elsker å leke (da kan han nemlig spille tennis så mye han orker)og jeg kan rote så mye jeg vil. Livet er igrunnen herlig.
Vennligst logg inn for å legge inn innlegg.