Er det noen som kan anbefale en seriøs leverandør av Swarovski produkter? Har pr. idag en leverandør, men er på utkikk etter en med større utvalg.
Er det noen som kan anbefale en seriøs leverandør av Swarovski produkter? Har pr. idag en leverandør, men er på utkikk etter en med større utvalg.
En norsk sådan, eller?
Hei disse har mye swarovski
Det behøver ikke å være en norsk leverandør, alle forslag mottas med takk:-)
Da kan du sjekke firemountaingems.com God fornøyelse!
Jeg kjøper i alle fall det meste av Swarovski og halvedelstener på Fire Mountain Gems: http://www.firemountaingems.com/
De er stoooore! Har masse tilbud hele tiden, men så har vi da også portoen fra statene. Men utvalget er jo fantastisk - det er rett og slett vanskelig å handle/velge :)
Noen som vet hvor man kan kjøpe Bronse tråd? Vet ikke hva hardheten på det er, og hvor bra det egner seg til å lage lenker, men har litt lyst til å prøve... GOD HELG JENTER :D
Bronse egner seg helt supert, Karianne! Har omtrent samme hardhet og spring-back som sterling sølv. Går helt fin i t.o.m. 0.8 mm tråd. Jeg handlet bronsetråd hos www.edeltek.no og den er ganske billig også - i hvertfall sånn relativt. Vet at Edeltek har byttet leverandør, så sist jeg var i kontakt med dem var det en del ting de ikke lenger førte. Men bronsetråd må de vel for søtten ha!
Tusen takk Torild :) da prøver jeg meg der! Er ikke alt jeg vil bruke, er kresen vet du, vil kun bruke edelmetall :D kvalitet! he he
Haha, jeg eier ikke skam jeg, vettu! :)) Bruker alt, jeg! Men seriøst, jeg er enig med deg. Hadde jeg hatt råd, skulle jeg brukt bare gull og sølv! Men den råa har jeg ikke, og tengene ligger der og skriker etter meg. Så hva skal man gjøre ... :)
Materialet jeg liker minst er aluminium - ikke fordi den ikke er pen nok, men fordi jeg veeet at den ikke har eviglang levetid. Men så liker jo folk generelt - i hvert fall her i Norge - fremdeles sølvfargen best, virker det som, og da er den jo et veldig rimelig alternativ til sølv, tross alt.
Vennligst logg inn for å legge inn innlegg.