Tusen takk for tilbakemeldinger:-) Skal absolutt sjekke ut Fire Mountain Gems, fantastisk utvalg:-)
Tusen takk for tilbakemeldinger:-) Skal absolutt sjekke ut Fire Mountain Gems, fantastisk utvalg:-)
Skulle ønske Fire mountain ville sende pakker med US Postal service... da hadde det blitt et alternativ å bestille derfra. Nå fikk jeg oppgitt porto som var høyere enn verdien på varene... og det er jo ikke så aktuelt. Jeg handler fra mange andre i statene som sender med USPS og det er trygt, rimelig og ganske raskt... Men utvalget deres er bra.
Enig i det. Jeg handler mye på Fire mountain - og kjøper store kvanta om gangen så vanligvis er det greit. Fikk tilbud om en bok jeg ønsket meg her om dagen til ca.2 dollar (10 ganger høyere pris på amazoon). Frakten ville komme på 36 dollar!! Har sendt en mail om det og venter spent på svaret. Det tar gjerne 2-3 dager å få svar, men det kommer alltid.
Jeg handler og mye på Fire Mountain og er kjempefornøyd med dem. Jeg kjøper derfra noen få ganger i året, da handler jeg i stort og dermed blir ikke frakten så avskrekkende:-) En annen ting med den butikken er at jo mer du legger i handlekurven jo større rabatter kan du få. Og det lønner seg virkelig å handle litt stort der.
Jeg pleier å ha handlekurven liggende i ukesvis, og fyller på og sletter ettersom jeg planlegger hva jeg skal kjøpe. Og når jeg er fornøyd med innholdet i kurven min da sender jeg bestilling. Og de er raske til å sende (tar ca en uke) i forhold til andre butkker jeg har prøvd "over der".
Jeg har og kjøpt en del fra bluemud.com også. De har ofte litt andre krystaller enn Fire Mountain så da kan jeg supplere litt der. Portoen er 1/3 av hva Fire Mountain tar men så tar det og 3 ganger så lang tid i posten..
Jeg trenger så få krystaller at jeg aldri vil kunne spare meg opp til store ordrer, da måtte det blitt en gang hvert skuddår! Jeg bruker kun én krystall ved låsen på armbåndene mine... og da er det gjerne kvanta under tollgrensen jeg bestiller. 35$ er uaktuelt i porto for meg. Det har blitt til at jeg har kjøpt på Perlehuset hvis jeg trenger en pakke. Jeg bryr meg egentlig ikke om at det tar litt tid i posten, jeg venter gjerne på noe godt! Skal sjekke bluemud, takk for tipset!
fusionbeads er et godt alternativ når man ikke skal ha allverdens, grei porto
Ja, glemte helt fusionbeads. Har bestilt derfra en gang. Tester bluemud en gang og ser om de er rimelig greie og raske...
Jeg likte Fusionbeads!!!
Jeg og! Takk for tips:-) Jeg digger forumet...
Så bra dere likte de :) det gjør jeg og
Vennligst logg inn for å legge inn innlegg.