Wow, pakken fra Bluemud kom utrolig raskt! De hadde fine sølvringer i tillegg til Swarovski.
Wow, pakken fra Bluemud kom utrolig raskt! De hadde fine sølvringer i tillegg til Swarovski.
Å ja, det var raskt levert! Sist jeg bestillte fra dem tok det 3 uker..Bra at de hadde hurtig levering denne gangen!
Frakt fra USA har gått superraskt for meg også de siste par ukene. Er som om posten fremdeles er i høygir etter julestria, men nå har halvparten så mange pakker å drasse på. Greit for meg i alle fall! :)
Ja, jeg håper det holder seg litt til med sendinger fra USA. Venter veldig på noe satengtråd til 2 bestillinger jeg har.... også klarte hun jeg kjøper av å vente 5-6 dager fra bestilling til hun sendte (hun sender vanligvis samme dag). Argh. Håper postgangen er rask ihvertfall....
Line: kommer du til å lage noe i hvitt/naturhvitt fremover? Har et armbånd liggende i ønskelista mi som er lys rosa men perler, men kunne tenkt meg et i hvitt eller naturhvitt:-)
Jeg lager akuratt den fargen du ønsker jeg ;) I den tynne rayonsatengen har jeg sølv, lys beige og tan (offwhite) på lager, i 2 mm nylonsateng har jeg kremhvit og helt hvit. Til de armbåndene med perler i hullene bruker jeg enten 2 mm tråd eller dobbelt opp med 1 mm. Jeg har hvite, lys rosa og mauve ferskvannsperler.
Jeg har også bestilt opp lys lavendel og mintgrønn i den tynne tråden (den som brukes til ensfarget 16-tråder, blomster/ andre mønster og spiralflett).
Send meg gjerne en melding. Uansett kommer det nok mer og mer lyse farger ut i butikken i tiden framover. :)
Jeg venter og ser hva som dukker opp i butikken etterhvert:-) Tenkte meg armbåndet til en konfirmasjon til våren, så jeg kan sende deg en melding nærmere da, om jeg ikke finner noe i butikken din innen da:-)
Psst - gjerne uten perler..helt vanlige liksom:-)
Da dukker det nok opp både det ene og det andre skal du se.... Er det runde eller flate du tenker på med "vanlige"? ;)
Runde..he,he, noen ganger bare tror jeg at folk vet hva jeg tenker..
Vennligst logg inn for å legge inn innlegg.