missM... Liten digresjon: Den logoen din var knallfin!
missM... Liten digresjon: Den logoen din var knallfin!
Takk :D
Når det gjelder plakater og print, ligger arbeidet i å finne på tekst selv eller finne gode sitater (krediteres hvis ikke det er et ordtak), lage layout (type ark/kartong/fotopapir, farge, font og oppsett). Noen plakater jeg har sett her er detaljrike, hvor jeg da tenkte dette har vært mye arbeid. Jeg ble derfor veldig overrasket da jeg tilfeldigvis (på Pinterest :)) så nøyaktig samme plakat på en 'free printables'-side, som hevdes å være selvlaget.
Uansett hva man lager, hvordan det blir laget og hva det blir laget av er vel kanskje ikke så viktig lenger i den her diskusjonen. Jeg tror det lønner seg å være ærlig om produktene og om hvordan de er laget og av hva. For å lyve til kundene er det samme som å undervurdere dem. Så til syvende og sist så handler det om å være ÆRLIG i produktbeskrivelsen av produktet man vil selge. Ærlighet varer lengst.
Plakatene jeg så på 'free printables' ser jeg nå er fjernet. Kanskje etter denne diskusjonen her :)?
Det er viktig at kundene ikke blir lurt! Utover det synes jeg at HVA som selges HVOR ikke er noe særlig å irritere seg over så lenge alt er "ryddig".
Vedr. 'free printables' så har jeg aldri hatt noe liggende der, men jeg vet at det er ganske vanlig å gi bort produkter (freebies) på diverse steder. Rett og slett pga den enorme reklameverdien dette har. Fullstendig lovlig.
Innlegget er slettet etter ønske fra bruker.
Ser en del nedsettende kommentarer om "masseproduserte plastblomster" her, men langt ifra alle plastblomstene på Epla er masseproduserte!
Eksempelvis har jeg brukt en masseprodusert plastrose til dette smykket, mens plastrosen til dette smykket er håndlaget. Ser de selvskrevne ekspertene her forskjell? Jeg undres.
Synes det blir mange strenge pekefingre og uthenging av andre selgere og deres produkter her, blir fort dårlig stemning av slikt. Tror jeg vil la kundene bestemme hvor vidt smykkene mine er bra nok for dem.
Jeg kommer til å fortsette med å rapportere rent videresalg, men mener bestemt at det er umulig å operere med en grense for hva som er "håndlaget n ok".
Det er kategorier som heter edle metaller og spesialtilpassede smykker. Så er man en av de som lager smykkene sine fra bunn av legger man dem vel under de kategoriene. Vi andre må legge dem under håndlagde smykker.
Innlegget er slettet etter ønske fra bruker.
Vennligst logg inn for å legge inn innlegg.