Hvis du leverer pakken over disk og kjøper frimerker, får du en kvitt som viser kjøpet.
Hvis du leverer pakken over disk og kjøper frimerker, får du en kvitt som viser kjøpet.
Hvis du betaler for noe så har du rett på kvittering.
Ja, det er sant, men den kvitteringen er jo ikke verdt noen ting hvis du kommer i den situasjonen at du må bevise at du har sendt en pakke. Kvitteringen viser jo bare hvor mange frimerker du har kjøpt.
Man kan jo ta bilde av pakken med navn og adresse og frimerker og det hele, men da begynner det jo heller å lønne seg å kjøpe sporbar pakke? :o)
Jeg har opplevd dette en gang, syns det begynte å bli litt merkelig men hva skal man gjøre?
Sendte pakken til kunden og etter ca en uke etterlyste kunden pakken. Skrev tilbake at pakken var sendt til adressen som var opplyst osv. Etter en uke til klagde kunden på at varen fremdeles ikke var kommet. Jeg tilbø meg da og sende nytt produkt og gjorde det. En uke etter det skrev kunden tilbake og sa at det fremdeles ikke var kommet noe i pakken og at dette begynte å bli bare tull. Var sikker på at han var blitt lurt og lurte på hvorfor jeg ikke hadde sendt med sporing. Vel sporingspakke var mye dyrere enn varen og kunden var ikke villig til å betale for det. Etter noen mailer frem og tilbake der kunden ble mer og mer ufin og begynte å beskylde meg for svindel og truet med politianmeldelse så valgte jeg å betale tilbake pengene.
Men seriøst - jeg sende to pakker - begge skal angivelig ha forsvunnet i posten - adressen ble sjekket begge ganger og det var avsender på pakken.....
Vel - jeg barer lurer....
Ja, dét var merkelig. Som å bli slått ned av lynet to ganger på rad liksom...
Bestillte en lommebok av Ingrid Riddervold i forige uke, tre dager etter var den i postkassen min!! Såååå fornøyd!! Tusen takk for rask service!!! Lykke til videre!
Mulig jeg ikke skulle skrevet det her, men......
Hehe, off topic, men veldig hyggelig å høre da!
Vennligst logg inn for å legge inn innlegg.