Nu har jeg skrevet til Siw igjen, fikk ikke noe svar på torsdag, men nu synes jeg at vi alle trenger en forklaring på hva som skjer.
Nu har jeg skrevet til Siw igjen, fikk ikke noe svar på torsdag, men nu synes jeg at vi alle trenger en forklaring på hva som skjer.
Kjære alle sammen!
Akkurat nå har vi problemer med visnngstelleren, og Jon (utvikleren) jobber på spreng for å fikse det. Veldig irriterende både for dere og oss, så vi må bare beklage ulempene!
Klem, Siw
Takk Siw, da vet vi litt mer. klem Aud
Okei,da er det bare å smøre seg med tålmodighet.Kommer man langt bak i køen hvis man ikke relanserer varene i forhold til dagens dato? Og hvordan relanserer man?Må man legge alt inn på nytt?Takk og takk, og håper at telleren er oppe og går snart.
Takk for oppdatering, Siw! Godt å høre at det jobbes med saken.
Hvis du vil relansere et produkt så kan du kopiere det gamle, publisere kopien - og så slette den gamle versjonen av produktet. Det er ikke noe som er meningen at vi skal gjøre i tide og utide, men om du for eksempel har tatt nye bilder av produktet så kan det være kjekt å relansere det slik. :)
PS: Hvis du glemmer å slette det gamle produktet, og lar to identiske produktsider ligge ute så virker det negativt på din plassering i Google-søk. Google liker ikke kopiert innhold, og kommer da til å plassere produktene lengre bak blant søkeresultatene.
Har fått samma problem och blev orolig! Tack för att ni skriver om detta, känner mig lättad när jag vet att jag inte är ensam om problemet!!
Nu har jeg fått visninger på de siste 2 produktene jeg la inn, skal man ta bort og legge inni igjen de man har lagt ut de siste dagene?
Jippi! Visninger! Jeg tar ikke bort og legger inn igjen: det nye tallet vil jo uansett ikke bli riktig, ettersom de som alt har sett på produktet uten å bli registrert antageligvis ikke kommer til å se igjen (jeg kommer i hvert fall ikke til å gå tilbake og se på det jeg har sett på i helga for at selgeren skal få registrert visningene).
Funker det igjen?? Så bra! Må legge inn noe bare for å se at det virker igjen.
barnslig hehe
yes yes heheh
Vennligst logg inn for å legge inn innlegg.