Produkter som hadde flere visninger i går har nå 0 .... Noen flere som har det i dag ? Håper de fikser det snart...
Produkter som hadde flere visninger i går har nå 0 .... Noen flere som har det i dag ? Håper de fikser det snart...
Samme her ;)
;.)
Samme her. Dette skjer ofte.
Det hadde hjulpet mye hvis Epla kunne komme med en forklaring istedet for at det er helt stille fra den kanten
Det liggen en forklaring på et gammelt innlegg. Jeg har ikke ork til å lete det frem, men om du vil så finnes det.
Dette 0 problemet er ikke noe å "mase" om, for det er nemlig slik det er her på Epla. Det skjer dann og vann, så det er bare å venne seg til det :)
Jeg har samme problemet, begynte faktisk å bli engstelig, men er dette noe som skjer ofte så så får man vel ta det med ro.
hilsen aud
Husker å ha lest noe om at det har noe mer serveren å gjøre og at noen ganger avrundes visningstall ned til et rundt tall. Tror det hadde noe med at det blir enormt mange visninger tilsammen på hele Epla og at det rundes ned på grunn av kapasitet eller noe sånt... Men nå prøver jeg bare å ta det fra husken, så kan godt være jeg skriver feil...
Ok, da har man fått et svar på det. Det er bare sånn det er rett og slett ;-) Da trenger jeg ikke å tenke på det neste gang det skjer ;-)
Takk for forklaringen, det var snilt av deg.
Vennligst logg inn for å legge inn innlegg.