Synes dette er trist jeg,mistet helt lysten til å legge opp mer, håper det retter seg snart. Aud
Synes dette er trist jeg,mistet helt lysten til å legge opp mer, håper det retter seg snart. Aud
0 visninger hos meg også, tenkte det samem som flere her at ingen hadde sett på de. Håper det ordner sge snart :)
Det var godt å få et svar, da trenger vi ikke å tenke på det:)
Slår med ikke helt til ro med at det "nulles" ut jeg! Blir så man lurer på om man faktisk har noen visninger i det hele tatt!!!! :( eller om det ikke er noen som er interessert i - for min del - fotografiene/kortene....
Har fått s var på mail fra Siw på Epla, de jobber med saken. Så vi får smøre oss med tålmodighet. God helg alle sammen !
Takk Eva.
god helg
Glad jeg fant fram til andre som delte mine problem. Det er faktisk slik man kan måle interesse for et produkt via antall visninger. Jeg fikk datteren min til å gå inn for å kikke på noe jeg nylig hadde lagt ut, bare for å oppdage 0 visninger. Det er ikke holdbart at jeg som butikkjomfru mister et av de viktigste verktøyene mine for å se hvilke produkter det er interesse for. Håper det blir ordnet fort. Imellomtiden legger jeg ikke ut flere produkter.
Ja nu har det vært slik helt siden torsdags formiddag, og det er trist veldig trist. Man mister lysten til å legge opp mer.
Lurer på hvordan det kan bli slik? Ikke bare o visninger, men det ter slettet mange visninger. Ha en god kveld alle.
Lurer jeg også på. Tenkte poste nye ting, men ikke gøy når det ser ut som om ingen besøker butikken....
Vennligst logg inn for å legge inn innlegg.