Jeg slenger meg også på i debatten, for jeg er helt enig i at mange ting selges for billig. Jeg er også veldig usikker på egne priser... jeg har ikke voldsomt høye materialkostnader, men jeg lager alt for hånd og det tar sin tid.... jeg har puttet på "flettet for hånd" i tittelen på smykkene mine, da jeg opplever at mange ikke tror det er håndflettet, men en ferdigkjøpt snor jeg limer fast.... Når jeg er på messer, osv. tar jeg alltid med meg selve fletteskiva og viser fram, så folk faktisk kan se hva jeg gjør. De fleste blir overrasket og imponert, det tar gjerne 1 time å flette et armbånd.... og etterpå skal det monteres, osv. Noen kommer jo med kommentaren at det likner på noe de drev med på skolen, men, men....
Da tenker jeg at jeg kan ta mer enn de som bare setter sammen ferdigkjøpte deler, men samtidig vil jeg jo ikke prise meg ut. Jeg har heller ikke solgt så mye her på Epla, så jeg er usikker som sagt. (Selger endel ellers da, og får tilbakemeldinger om at det ihvertfall ikke er dyrt). Vil noen gi råd? :)) Line