Amatørmessig!
Amatørmessig!
Nå virker ikke enterknappen heller...
I dag er det søndag, tradisjonelt den dagen med best besøk på Epla, og i hele dag har søk vært umulig. "Feil med søk. Vi har noen midlertidige problemer med søket, vennligst prøv igjen snart". Jeg har prøvd igjen "snart" i hele dag, men nei. Å, jeg er så begeistra for hele den finfine og vellykka oppgraderinga. Not.
Håpløst... Lagde lsite i dag å det var nesten unulig bare det.
Har noen mailet administrasjonen om disse problemene? Jeg håper de responderer på forumet snart og informerer om hva som foregår. Høsten skulle jo normalt sett ha vært høysesong, men det har aldri vært så få besøkende. Hva skjer 'a?
Huff, dette er ikke bra. Jeg bare lurer på en ting. Hvis ikke søkefunksjonen fungerer, så kan vel ikke kundene finne butikker heller? For det ligger vel ingen alfabetisk butikkoversikt på forsiden lenger? Eller er det bare jeg som ikke ser den? Det eneste stedet jeg finner en slik butikkoversikt er en link helt, helt nederst i bloggen.
Det finnes ikke en slik link på Eplasiden lenger nei, da er den veeeedldigg godt gjemmt . Siden er jo her så d er merkelig at de har valgt å at bort linken https://epla.no/shops/
Dette problemet med søke har dukket opp innimellom etter Epla ble ny så det er sendt klager tidligere i vert fall.
De har vel også sakt ganske klart i fra om at de ikke bruker å lese på forumet fordi det har vert mye klaging....:P
Jeg savner veldig info til oss og kundene.
Jeg har nå skrevet mail til adm, og oppfordret dem til å informere her på forumet. Det vil spare alle for mye frustrasjon og "syting" :)
Jeg har også sendt mail til adm for å høre om de kan legge inn link til butikkoversikten på forsiden av Epla. Jeg får bare automatisk svar der det står noe om at "på grunn av stor pågang kan det ta flere dager før vi har mulighet til å svare på akkurat din henvendelse". Så nå har jeg sendt samme mail direkte til Siw. Håper det kan ordnes slik at kundene har en mulighet til i alle fall å søke opp butikker.
Takk for at dere har sendt mail til adm! -
Vennligst logg inn for å legge inn innlegg.