Det er en stund siden søkefunksjonen på Epla, har fungert som den skal, og siden dette er en av de viktigste funksjonene her på Epla, forstår jeg ikke hvorfor det ikke blir gjort noe med søkefunksjonen, slik at den fungerer normalt igjen!
Det er en stund siden søkefunksjonen på Epla, har fungert som den skal, og siden dette er en av de viktigste funksjonene her på Epla, forstår jeg ikke hvorfor det ikke blir gjort noe med søkefunksjonen, slik at den fungerer normalt igjen!
Enig, dette må prioriteres!
Jeg vet ikke sikkert, men jeg har forstått det slik at Epla ikke får til å fikse noe som helst før bilderegenereringen er ferdig. Dette har nok tatt mye lengre tid enn beregnet. Synes det er trasige greier at ikke søkefunksjonen fungerer som den skal. Det er en kjempeviktig funksjon for et salgssted som dette!
Det er jo så utrolig viktig at søket vriker! Visninsgtallene har jo stupt, nå virker det som jeg kun får visninger gjennom fb og twitter. Hjelper veldig å få bli med på eplafavorittene.
Det er mye som er velig rart enda. Jeg har hvite hull i butikken min. Det som var linker helt nederst på fremmsiden til forumet osv er pluttselig samme farge som bakgrunnen så man må vite hvro det er for å trykke riktig. Bildene er laaaaange.. Jeg skjønner at det sikkert er mye de skla fikse på, men rart de ikke har tetset ut at ting virker litt bedre før de før de lanserer.
Nå er faktisk linkene tilbake på fremmsiden og hullene i butikken min borte.
Det begynte å skje enda flere merkelige ting i går, og det rareste er at det forandrer seg hele tida, det forandrer seg kanskje når du oppdaterer sida - eller kanskje ikke.
Noen ganger når jeg går inn i butikken min, er det megaskrift i velkomstteksta, og masse hvite hull i butikken. Neste gang er det normalt igjen. Det samme med produktlistene og forsida. Og linkene nederst på forsida; det varierer om du kan se dem eller ikke.
Er det riktig som du sier, Rannveig, at de ikke får fiksa noe som helst før bilderegenereringa er ferdig? Dette har jeg ikke greie på, men det virker da utrolig!? Hvor mange uker til skal det ta med bildene?
Det er 6 uker sia omlegginga, og det er fremdeles mye ball. Og det forstørrelsesglasset i søket begynner jo å bli en riktig morsom vits.
Når det er så mye tull og bugs, så mye som ikke fungerer som det skal, så mye som ser helt hinsides ut, så mange som klager, kunder som ikke finner fram og visningstall som har stupt: Hvor er infoen fra Epla?
Ja, de siste par dagene har Epla vært helt merkelig, det forandrer seg hele tiden.
Det stemmer at bilderegenereringen må bli ferdig før de kan få fikset noen av disse problemene.
Jeg har vært ei skikkelig maskjærring (som vi sier i Trøndelag). Siste mail fikk jeg svar på for over to uker siden og da var beskjeden at det hadde tatt mye lengre tid med bildene enn de hadde forutsett. Det er mange millioner bilder som serveren skal igjennom. Når dette var ordnet så kunne de ta fatt på andre problemer som dradde bilder og bugs slik at Epla kunne bli mer brukervennlig. De kunne ikke love hvor lang tid dette ville ta, men at det var mer snakk om dager enn uker...
Uansett, ting tar tid kan det se ut som. Selv roter jeg rundt her inne, zomer sidene slik at ting faller på plass og innimelom bytter jeg nettleser eller låner en annen PC. jeg lurer bare på om kundene er like tålmodige og villige til å holde ut en så rotete nettside?
Ser ikke ut som om kundene er det Rannveig. Salgbarhet går på ease of use m.m.m.
Jeg er rett og slett oppgitt, orker ikke bry meg lenger.
L.M.
Jeg skulle ønske de GADD informere oss og brukerne om at noe/hva/beklager alt - og at det som skjer vil få en eller annen form for brukervennlighet eller resultat til slutt.
Da hadde vi sluppet å bli så ... inderlig frussstttrrreertte og føirbaiinna!
Det er vel det med bilderegenereringen (som Rannveig nevner)som må være ferdig, før andre ting kan fikses, - dette er helt ny info. for meg, men greit å få vite litt om årsaken til at søkefunksjonen ikke fungerer!
Ikke alle vet at de må trykke Enter, for å søke på Epla, slik det er nå, så det er jo viktig at kundene/brukerne får info. om dette , på forsiden av Epla.
Vennligst logg inn for å legge inn innlegg.