forts: ligget på Epla lengst...
forts: ligget på Epla lengst...
Kim! Irritasjonsmomentene er nok helst butikker som relister og relister og relister og...ja, du vet...uten å foreta endringer, og kun for å oppnå å ligge nermest mulig forsiden til enhver tid.
Er det jeg mente Laila ;-) Relisting er en uting, og respektløst overfor andre Eplaselgere.
Helt på kornet riktig, V : respektløst... Det er en sabla jobb i seg selv å skulle bli sett og lagt merke til for hederlig innsats, og så kommer man i bakleksa igjen fordi noen ikke bryr seg om reglene... Håper virkelig det kommer en løsning på dette uvesenet snart! (Tenk om alle butikkene relistet dagen lang på samme dag, systemet hadde vel knelet..?)
Riktig Laila :) Helt enig. ersonlig mener jeg det er bedre å arbeide for å promotere virksomheten sin via sosiale media som facebook og blogg, enn å spamme ned forsiden. Det finnes bedre virkemidler å øke salget sitt på enn å drukne folk i den samme reklamen dag etter dag. Selger man dårlig hjelper ikke spamming. Det bare irriterer folk til å mislike konseptet en har, samt bli dritlei av produktene en har. De gangene jeg selv har relistet passer jeg alltid på at det er et produkt som ble lagt inn for flere måneder siden. Somregel også det som ligger "bakerst" i køen. Setter også ned prisen og forbedrer presentasjonen. Er jo lite vits i å reliste uten forandringer, med mindre en er desperat etter å selge.
Vennligst logg inn for å legge inn innlegg.