Jeg savner også et hjørne med bilder av f.eks de 2 siste solgte produktene. Og det burde helt klart vært en rullerende stripe med varer hulter til bulter som har ligget i butikkene en stund - f.eks. nedenfor stripen med Nye produkter på forsiden? =)
Jeg savner også et hjørne med bilder av f.eks de 2 siste solgte produktene. Og det burde helt klart vært en rullerende stripe med varer hulter til bulter som har ligget i butikkene en stund - f.eks. nedenfor stripen med Nye produkter på forsiden? =)
Jeg selger ingenting missM, og jeg relanserer ikke. :)
Synes forresten du hadde en god ide der, i tillegg tenker jeg at søkermotoren her må bli mer nøyaktig. Jeg ser at jeg ikke en gang finner mine egne ting med den når jeg bruker ord fra mine egne annonser.
Nå må vi huske på at ingen har gjort noe ulovlig, det er jo fritt frem for å relansere. Men de butikkene det gjelder bør bli klar over at de som besøker epla ofte, enten som selgere, kjøpere eller begge deler begynner å gå lei av varene og ser på det som spamming og negativt. Det blir litt som å snike i køa. Gamle varer som fortjener en ny sjanse er helt ok, men jeg syns man bør vente ihvertfall et par måneder før man benytter den muligheten. Jeg antar at de fleste av "spammerne" har fått et salg eller to som resultat av relanseringen og dermed har fått blod på tann?
Jeg visste ikke at det gikk an å relansere produkter igjen. Ser at noen legger ut samme tingene hele tiden, og alltid er på framsiden. De har jo ikke solgt særlig mye heller da. Kankjse litt feil å spørre nå, men hvordan relansere?
Når du er inne på Produkter-siden, så går du inn på Handlinger som ligger ved hvert produkt. Og velger Nytt produkt basert på dette. Og så er det bare å Publisere det på nytt (men kanskje redigere litt på teksten). Og så må du huske å Slette den første du hadde. Det kan du også gjøre under Handlinger.
Jeg har heller ikke lanser på nytt. Jeg tenkte at hvis man lanserte på nytt så vil de som eventuelt har lag til ønskelisten sin ikke finne det produket igjen, for da får det vel en nye nettadresse?
Ved relansering får produktet en ny link, telling av antall visninger starter på nytt, og hvis folk har produktet i ønskelista blir dette også vekk. Mange ulemper!
Det jeg tenker med bilder av tilsvarende produkter er slik som dukker opp på ebay (og kanskje etzy??) Hvis man har kjøpt et produkt kommer det opp "if you liked this product, you might like this ones too" Og så kommer det opp tilsvarende/lignende/samme kategori produkter fra andre selgere.
Jeg håper ikke jeg er en av de dere mener legger samme ting flere ganger. Har noen få ganger tatt ut et smykke som tydeligvis ikke fungerer for å endre på det før jeg legger det ut igjen.Har i hvert tilfelle vurdert om det er ok i forhold til hvor store endringer jeg har foretatt.
Kjempeirriterende! Burde kun være mulig å reliste det produktet som var eldst i listen... At det var en egen knapp for relisting og at den kun funket en gang daglig og kun på det produktet som ligger nederst i listen på produkter (ligget på e
Vennligst logg inn for å legge inn innlegg.