Føyer meg inn i rekken av de som syns stadig relansering er irriterende. Det er urettferdig mot de som jobber hardt for å holde produksjonen oppe for å gjøre seg synlig med lanseringer av NYE produkter. Jeg har også prøvd å legge merke til dette nå - og ved bare å følge med i 2 dager er daglige relanseringer av samme produkt en stor tendens ser det ut til.
Jeg syns det er greit med relanseringer etter en lang tid, som det var nevnt tidligere, eller om man lager et nytt identisk produkt, fornyer bilder eller endrer pris. Jeg likte uttrykket ditt "hensynsfull markedsføring" Marcuss. Om alle tenkte slik ville jo man ikke forsvinne så fort pga alle relanseringer og det ville ikke være behov for konstant relansering! Om samme produkter går igjen og igjen blir det veldig lite spennende for kjøpere å logge seg inn på Epla - og igjen urettferdig mot de som faktisk lager nye produkter.
JA! til en liten relanseringssum - men da måtte vel kanskje hele betalingssystemet være annerledes? At man måtte betale for å lansere produktet i starten? Ellers blir det vel vanskelig å skille mellom relanseringer og lanseringer...